Page 130 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 130
gresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
kakovostjo, pri katerem je tveganje nekoliko nad statistično mejo 0,05
(p = 0,077).
Preglednica 35: Atributi destinacije – ugled kraja (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja
strinjanja (M) pomembnosti
Mnenje prijatel- Ponudniki 122 3,35 1,06
jev o destinaciji Udeleženci 293 2,72 5,484 < 0,001
1,07
Mnenje Ponudniki 122 4,11 0,68
293 3,13 11,3 < 0,001
strokovne javnos-
ti o destinaciji Udeleženci 1,04
(R) Pretekle iz- Ponudniki 122 3,89 1,02
3,44 4,318 < 0,001
kušnje z desti- Udeleženci 293
0,97
130 nacijo
Po mnenju ponudnikov je za ugled destinacije kot enega od atribu-
tov privlačnosti destinacije najpomembnejše mnenje strokovne javnosti
(M = 4,11), na drugem mestu so pretekle izkušnje udeležencev z destina-
cijo (M = 3,89), najmanj, a še vedno dokaj pomembno, pa je mnenje pri-
jateljev (M = 3,35).
Udeleženci se najbolj zanašajo na svoje pretekle izkušnje (M = 3,44),
na drugo mesto so postavili mnenje strokovne javnosti (M = 3,13), dokaj
nepomembno pa se jim zdi mnenje prijateljev (M = 2,72).
Pomembnost vseh treh elementov je v skupini ponudnikov ocenjena
statistično značilno višje kot v skupini udeležencev (p < 0,001).
Atributi konference
Kot atribute privlačnosti konference smo na podlagi vsebinske analize
določili naslednje: poslovne priložnosti, mreženje, dejavnike vpliva, vse-
bino konference in ugled konference. Poslovne priložnosti kot privlač-
nosti konference smo merili s tremi kazalniki, mreženje s petimi kazal-
niki, dejavnike vpliva s štirimi kazalniki, vsebino konference s šestimi
kazalniki in ugled konference s tremi kazalniki.
Vsi elementi atributov konference, ki se nanašajo na poslovne prilož-
nosti, so tako po mnenju ponudnikov kot udeležencev precej pomembni.
Najpomembnejši element je po mnenju ponudnikov priložnost za izme-
njavo izkušenj (M = 4,63), na drugem mestu je priložnost za pridobivanje
novih znanj (M = 4,57), le nekoliko nižje pa je ocenjena priložnost za is-
kanje novih možnosti in stikov (M = 4,54).
kakovostjo, pri katerem je tveganje nekoliko nad statistično mejo 0,05
(p = 0,077).
Preglednica 35: Atributi destinacije – ugled kraja (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja
strinjanja (M) pomembnosti
Mnenje prijatel- Ponudniki 122 3,35 1,06
jev o destinaciji Udeleženci 293 2,72 5,484 < 0,001
1,07
Mnenje Ponudniki 122 4,11 0,68
293 3,13 11,3 < 0,001
strokovne javnos-
ti o destinaciji Udeleženci 1,04
(R) Pretekle iz- Ponudniki 122 3,89 1,02
3,44 4,318 < 0,001
kušnje z desti- Udeleženci 293
0,97
130 nacijo
Po mnenju ponudnikov je za ugled destinacije kot enega od atribu-
tov privlačnosti destinacije najpomembnejše mnenje strokovne javnosti
(M = 4,11), na drugem mestu so pretekle izkušnje udeležencev z destina-
cijo (M = 3,89), najmanj, a še vedno dokaj pomembno, pa je mnenje pri-
jateljev (M = 3,35).
Udeleženci se najbolj zanašajo na svoje pretekle izkušnje (M = 3,44),
na drugo mesto so postavili mnenje strokovne javnosti (M = 3,13), dokaj
nepomembno pa se jim zdi mnenje prijateljev (M = 2,72).
Pomembnost vseh treh elementov je v skupini ponudnikov ocenjena
statistično značilno višje kot v skupini udeležencev (p < 0,001).
Atributi konference
Kot atribute privlačnosti konference smo na podlagi vsebinske analize
določili naslednje: poslovne priložnosti, mreženje, dejavnike vpliva, vse-
bino konference in ugled konference. Poslovne priložnosti kot privlač-
nosti konference smo merili s tremi kazalniki, mreženje s petimi kazal-
niki, dejavnike vpliva s štirimi kazalniki, vsebino konference s šestimi
kazalniki in ugled konference s tremi kazalniki.
Vsi elementi atributov konference, ki se nanašajo na poslovne prilož-
nosti, so tako po mnenju ponudnikov kot udeležencev precej pomembni.
Najpomembnejši element je po mnenju ponudnikov priložnost za izme-
njavo izkušenj (M = 4,63), na drugem mestu je priložnost za pridobivanje
novih znanj (M = 4,57), le nekoliko nižje pa je ocenjena priložnost za is-
kanje novih možnosti in stikov (M = 4,54).