Page 187 - Weiss, Jernej, ur. 2018. Nova glasba v “novi” Evropi med obema svetovnima vojnama ?? New Music in the “New” Europe Between the Two World Wars. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 2
P. 187
slavko osterc’s compositional jour ney and his assimilation of new techniques

Klabund [Alfred Henschke]. Der Kreidekreis. Berlin: J. M. Spaeth, 1925.
Klabund (translated James Laver). The Circle of Chalk. London: William Heine-

mann, 1929.
Klemenčič, Ivan. “Slavko Osterc Composing Between Neoclassicism and Ex-

pressionism.” In: Kuret, Primož, ed.. Glasba med obema vojnama in
Slavko Osterc. Ljubljana: Festival Ljubljana, 1995, 49–63 [Full English text
with Slovene summary].
Klemenčič, Ivan. “Slavko Osterc med neoklasicizmom in ekspresionizmom.”
Muzikološki zbornik 31 (1995): 11–23 [in Slovene with English summary].
Krstulović, Zoran. “Kompozijski stavek Simfonije v C-duru (‘Ideali’) Slavka
Osterca.” Muzikološki zbornik 31 (1995): 53–62.
O’Loughlin, Niall. “The Chalk Circle Operas of Osterc and Zemlinsky: a com-
parative Analysis.” In: Kuret, Primož, ed.. Glasba med obema vojnama
in Slavko Osterc – Musik zwischen beiden Weltkriegen und Slavko Osterc.
Ljubljana: Festival Ljubljana, 1996, 64–76.
Pokorn, Danilo. “Bibliografski pregled kompozicij Slavka Osterca.” Muz-
ikološki zbornik 6 (1969): 76.
Rijavec, Andrej. “Komorno kompozicijsko snovanje Slavka Osterca pred njego-
vim odhodom v Prago.” Muzikološki zbornik 5 (1969): 92–100.
Rijavec, Andrej. “K vprašanju tonalnosti in verticale v skladbah Slavka Oster-
ca.” Muzikološki zbornik 6 (1970): 53.
Sivec, Jože. Dvesto let slovenske opere – Two Hundred Years of the Slovene Op-
era (1780–1980). Ljubljana: Opera in Balet, 1981, 37–38, 91.
Stefanija, Leon. “Osterc in Hába.” Muzikološki zbornik 31 (1995): 33–41.

185
   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192