Page 39 - Kesič, Dragan, Likar, Borut (2018). Komercializacija novosti za neekonomiste. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 39
9 Sodobni načini komercializacije
(e-poslovanje)
Kakšna je vloga sodobne informacijsko-komunikacijske
tehnologije v poslovanju
Kaj je e-poslovanje
Kakšne vrste e-poslovanja poznamo
Kakšne so najpomembnejše aktivnosti e-poslovanja
in komercializacije preko interneta
Izjemno hiter razvoj sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije
(ikt) potrošnikom in tudi podjetjem z omogoča zelo hitro dosegljivost
in primerljivost informacij ter podatkov o podjetjih, izdelkih in stori-
tvah praktično po celem svetu. To pomeni, da imajo podjetja in tudi
potrošniki možnost nenehnega preverjanja in primerjanja ponudbe iz-
delkov, storitev in pogojev komercializacije, izbiranja najboljših ponudb
in najboljših pogojev poslovanja ter komercializacije. To za podjetja
predstavlja nov način pristopa k poslovnim aktivnostim in komerciali-
zaciji. V tem kontekstu govorimo o hitrem razvoju komercializacije in
poslovanja v obliki elektronskega oziroma e-poslovanja.
E-poslovanje bi lahko opredelili kot vse poslovne aktivnosti in pre-
nose, ki potekajo preko sodobnih elektronskih medijev – interneta, mo-
bilnih telefonov, internetnih socialnih omrežij in tudi drugih oblik na-
predne ik t. Danes v e-poslovanju in komercializaciji uporabljamo raz-
lične načine in nosilce, in sicer:
• internet,
• mobilni internet,
• klasično telefonijo,
• mobilno telefonijo,
• različna internetna socialna omrežja (Facebook, Twitter, LinkedIn,
My Space),
• internetno telefonijo (Skype),
• ostale nosilce e-poslovanja in komercializacije.
39
(e-poslovanje)
Kakšna je vloga sodobne informacijsko-komunikacijske
tehnologije v poslovanju
Kaj je e-poslovanje
Kakšne vrste e-poslovanja poznamo
Kakšne so najpomembnejše aktivnosti e-poslovanja
in komercializacije preko interneta
Izjemno hiter razvoj sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije
(ikt) potrošnikom in tudi podjetjem z omogoča zelo hitro dosegljivost
in primerljivost informacij ter podatkov o podjetjih, izdelkih in stori-
tvah praktično po celem svetu. To pomeni, da imajo podjetja in tudi
potrošniki možnost nenehnega preverjanja in primerjanja ponudbe iz-
delkov, storitev in pogojev komercializacije, izbiranja najboljših ponudb
in najboljših pogojev poslovanja ter komercializacije. To za podjetja
predstavlja nov način pristopa k poslovnim aktivnostim in komerciali-
zaciji. V tem kontekstu govorimo o hitrem razvoju komercializacije in
poslovanja v obliki elektronskega oziroma e-poslovanja.
E-poslovanje bi lahko opredelili kot vse poslovne aktivnosti in pre-
nose, ki potekajo preko sodobnih elektronskih medijev – interneta, mo-
bilnih telefonov, internetnih socialnih omrežij in tudi drugih oblik na-
predne ik t. Danes v e-poslovanju in komercializaciji uporabljamo raz-
lične načine in nosilce, in sicer:
• internet,
• mobilni internet,
• klasično telefonijo,
• mobilno telefonijo,
• različna internetna socialna omrežja (Facebook, Twitter, LinkedIn,
My Space),
• internetno telefonijo (Skype),
• ostale nosilce e-poslovanja in komercializacije.
39