Page 190 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 190
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

Slika 26: Borut Pahor, predsednik Republike Slovenije
Bivši premier Slovenije (november 2008–februar 2012) in bivši predsednik slovenskega
parlamenta (2000–julij 2004); modni mediji ga imajo za „daleč najbolje oblečenega
slovenskega politika“; zaradi narcisoidnosti, prislovične nečimrnosti in metroseksualnega
izgleda se ga je prijel feminizirajoč nadimek »Barbie« (Vir: https://www.instagram.
com/p/BYYcnCCBs9E/?utm_source=ig_embed; zajem zaslonske slike: V. Kotnik)
ni status. Vse v tem poglavju navedene akterske percepcije dejansko su-
gerirajo, da naši elitni predstavniki modo in oblačenje jemljejo kot obli-
ko skrbi za to, da so njihovi pridobljeni družbeni položaji videti legitimni,
skorajda naravni, in ne rezultat njim naklonjenih družbenih konstelacij
in zgodovinskih okoliščin. Še več, Tadej Praprotnik meni, da velja celo
tvegati domnevo, da je moda oziroma modno oblačenje za naše tranzi-
cijske elite poskus naturalizirati svoj status ali položaj, saj se v svoji inti-
mi bržčas zavedajo, da pridobljeni status ali položaj nista rezultat kakšnih
njihovih globljih habitusnih predispozicij. Moda je potemtakem skozi nji-
hovo medijsko performanco v funkciji enkratnega austinovskega perfor-

190
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195