Page 66 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 66
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

Slika 13: Sprejem zlate olimpijke Tine Maze v Črni na Koroškem po prihodu z olimpijskih
iger v Sočiju leta 2014
Vir: https://www.mediaspeed.net/skupine/prikazi/10145-sprejem-tine-maze-v-crni-na-
koroskem?stran=2 (foto: Matjaž Tavčar / mediaspeed.net; datum posnetka: 25. 2. 2014)
kompleks je v nekem trenutku neposrednega televizijskega prenosa final-
ne vožnje po podatkih medijske raziskave o gledanosti, ki jo za Televizijo
Slovenija pripravlja družba AGB Nielsen, dosegel kar 255.300 gledalcev, kar
je bil s 63 % daleč najvišji delež gledanosti oddaj tistega dne znotraj progra-
ma omenjenega prenosa, torej v okviru drugega programa nacionalne tele-
vizije.21 Število gledalcev prenosa smučarske tekme je v določenih interva-
lih prenosa okrog poldneva celo preseglo število gledalcev večerne osrednje
informativne prime time oddaje Dnevnik, ki naj bi si ga ogledalo 242.200
gledalcev.

S tem primerom smo želeli izpostaviti le nekaj elementov tega, kar vo-
dilni raziskovalec medijskih spektaklov, ameriški filozof in kulturni teo-
retik Douglas Kellner razume kot »zmagoslavje spektakelske kulture« v

21 Še kratka metodološka opomba k omenjenim številkam: pri številu gledalcev je mišljeno
število posameznikov, ki so dejansko videli oddajo; delež se prevaja kot odstotek
gledalcev televizije v času prenosa, pri čemer 100 % predstavljajo vsi gledalci televizije v
Sloveniji v času poteka prenosa na TV Slovenija.

66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71