Page 7 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 7

Kazalo ◆ Contents


               Katarina Habe
           9   Uvodnik
               Editorial


               Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič
           11  Vloga in pomen formativnega spremljanja pri dejavnostih ustvarjanja v glasbi:
               sistematični pregled literature
               The Role and Importance of Formative Assessment in Creative Activities in Music:
               Systematic Literature Review


               Alja Krevel, Jerneja Žnidaršič, Katarina Habe
           25  Vloga glasbene improvizacije pri družbenem povezovanju: sistematični pregled
               literature po protokolu PRISMA
               The Role of Music Improvisation in Social Bonding: a PRISMA Systematic Literature
               Review

                Irena Lesar, Andreja Marčun Kompan, Sabina Autor
           45  Učitelji in ravnatelji slovenskih glasbenih šol o glasbenem izobraževanju učencev
               s posebnimi potrebami
               Music Education for Students with Special Educational Needs from the Perspective
               of Teachers and Principals in Slovenian Music Schools


               Lorena Mihelač
           63  From the Conceptualization to the Formalization of Musical Elements
               Od konceptualizacije do formalizacije glasbenih elementov


               Eva Hrastar, Jerneja Žnidaršič
           83  Ergogeni učinki glasbenega tempa in zmogljivosti pri rekreativnem teku
               Ergogenic Effects of Music Tempo and Performance in Recreational Running

               Ela Urek
           101  Učinki vključevanja glasbe pri učenju matematike
               The Effects of Music Integration in Learning Mathematics


               Loredana Sajovic
           113  Izzivi enakih možosti glasbenega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami
               Equal Opportunity Challenges of Music Education for Children with Special Needs
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12