Page 7 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 7
Kazalo ◆ Contents
Katarina Habe
9 Uvodnik
Editorial
Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič
11 Vloga in pomen formativnega spremljanja pri dejavnostih ustvarjanja v glasbi:
sistematični pregled literature
The Role and Importance of Formative Assessment in Creative Activities in Music:
Systematic Literature Review
Alja Krevel, Jerneja Žnidaršič, Katarina Habe
25 Vloga glasbene improvizacije pri družbenem povezovanju: sistematični pregled
literature po protokolu PRISMA
The Role of Music Improvisation in Social Bonding: a PRISMA Systematic Literature
Review
Irena Lesar, Andreja Marčun Kompan, Sabina Autor
45 Učitelji in ravnatelji slovenskih glasbenih šol o glasbenem izobraževanju učencev
s posebnimi potrebami
Music Education for Students with Special Educational Needs from the Perspective
of Teachers and Principals in Slovenian Music Schools
Lorena Mihelač
63 From the Conceptualization to the Formalization of Musical Elements
Od konceptualizacije do formalizacije glasbenih elementov
Eva Hrastar, Jerneja Žnidaršič
83 Ergogeni učinki glasbenega tempa in zmogljivosti pri rekreativnem teku
Ergogenic Effects of Music Tempo and Performance in Recreational Running
Ela Urek
101 Učinki vključevanja glasbe pri učenju matematike
The Effects of Music Integration in Learning Mathematics
Loredana Sajovic
113 Izzivi enakih možosti glasbenega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami
Equal Opportunity Challenges of Music Education for Children with Special Needs