Page 53 - Spodbujanje učinkovitega učenja: zbornik povzetkov strokovne konference
P. 53
a Pajnik Povratna informacija in uporaba spletnega orodja padlet v času
Osnovna šola Vide Pregarc učenja na daljavo
tpajnik@gmail.com
Sonja Strgar V prispevku so predstavljeni primeri uporabe spletnega orodja Padlet od 1. do
Osnovna šola Antona Martina 6. razreda v času učenja na daljavo pri različnih predmetnih področjih: matema-
Slomška tiki, knjižnično-informacijskih znanjih, angleščini, izbirnem predmetu računalni-
sonja.strgar@guest.arnes.si štvo. Spletno orodje se je izkazalo kot učinkovito, saj je na eni strani prijazno za
uporabo, na drugi strani pa omogoča prenos formativnih elementov v digitalno
Zbornik povzetkov strokovne okolje. Z njegovo uporabo smo spremljali napredek otroka, preverjali predzna-
konference Spodbujanje nje, zbirali dokaze učenja, ustvarili pogoje za sodelovanje in s pomočjo učencev
učinkovitega učenja, oblikovali povratno informacijo. Povratna informacija v spletnem okolju je dobila
Koper, 26. avgust 2020 drugačen pomen, delovala je kot motivacijsko sredstvo in izhodišče za nadalj-
Abstracts of the Professional nje delo. Usmerjena je bila v razmislek in izboljšavo. Učitelj jo je lahko uporabil
Conference Developing kot dokaz za napredek, za nadaljnjo spodbudo in za nadgradnjo spletnih izzivov.
Effective Learning, Učenje na daljavo je pokazalo, da je proces učenja v digitalnem okolju drugačen
Koper, 26 August 2020 in se mora prilagoditi okoliščinam. Potrebno je izbrati varno okolje in ponuditi
spletna orodja, ki omogočajo dvosmerno komunikacijo in vnašanje formativnih
elementov v digitalno okolje. Povratna informacija in spremljanje dela učencev
sta toliko pomembnejša, saj so zaradi drugačnih okoliščin razlike v učenju in zna-
nju lahko zelo velike. Tudi spletno šolsko okolje mora vključevati učence, omo-
gočiti diferenciacijo in individualizacijo ter razvijati digitalne kompetence, ki so v
sodobnem času dobrodošle.

Ključne besede: povratna informacija, spremljanje napredka, učenje na daljavo,
Padlet

Feedback Using the Online Tool Padlet During Distance Learning

The paper presents examples of the use of the online tool Padlet from 1st to 6th
grade during distance learning in various subjects: mathematics, library and in-
formation skills, English, and the elective subject computer science. The online
tool Padlet has proven to be effective, as it is user-friendly on the one hand, and
on the other hand allows the transfer of formative elements into the digital envi-
ronment. Using the online tool Padlet, we monitored the child’s progress, checked
prior knowledge, collected evidence of learning, created conditions for participa-
tion and designed feedback with the help of students. The feedback in the online
environment took on a different meaning, acting as a motivational tool. It was fo-
cused on reflection and improvement. The teacher was able to use the feedback
as evidence for progress, for further encouragement, and for upgrading online
challenges. Distance learning has shown that the learning process in the digital
environment is different and needs to be adapted according to circumstances. It
is necessary to choose a secure environment and offer online tools that allow two-
way communication and the introduction of formative elements into the digital
environment. Feedback and monitoring of students’ work are even more impor-
tant, as differences in learning and knowledge can be very large due to different
circumstances. The online school environment must also include students, en-
able differentiation and individualisation, and develop digital competencies that
are welcome in modern times.

Key words: feedback, monitoring progress, distance learning, Padlet

https://doi.org/10.26493/978-961-293-002-8.51 51
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58