Page 56 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 56
Analiza trenutnega stanja na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega in srednješolskega šolanjaPreglednica 5.5 Nadaljevanje s prejšnje strani

54Država Število

Skupaj – let – let – let – let – let – let – let > let – let – let > let

Malta .          
Nizozemska . . . . . . . . 
. . . 

Avstrija . . . . . . . . . . . .

Poljska . . . . . . . . . . . 

Portugalska .   . . . . . . . . 

Romunija . . . . . . . . . . .
.
Slovenija .  . . . . . . . .  .

Slovaška .   . . . . . . . . 

Finska .  . . . . . . . . .
.
Švedska . . . . . . . . . . . 

Velika Britanija . . . . . . . . . . . :
Islandija .        
.  

Liechtenstein           

Norveška . . . . . . . . . . .

Švica . . . . . . . . . . .

S. Makedonija .   . . . . . . . 

Srbija . : : : : : : : :::

Turčija . . . . . . . . . . .

Opombe Po podatkih OECD (2019a).
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61