Page 60 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 60
liza trenutnega stanja na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega in srednješolskega šolanja
učitelje nagrajujejo tudi po sistemu plačne lestvice. Učitelji začnejo v svojem
poklicu z najnižjo osnovno plačo in praviloma napredujejo, dokler ne dose-
žejo najvišje plače. Skoraj povsod po Evropi se nagrajevanje učiteljev pove-
čuje z njihovo delovno dobo. V nekaterih državah je delovna doba nujen,
vendar ne zadosten pogoj za napredovanje (v višji plačni razred), kar pomeni,
da se pri poviševanju plače upoštevajo tudi druga merila (Eurydice, 2004).
58
učitelje nagrajujejo tudi po sistemu plačne lestvice. Učitelji začnejo v svojem
poklicu z najnižjo osnovno plačo in praviloma napredujejo, dokler ne dose-
žejo najvišje plače. Skoraj povsod po Evropi se nagrajevanje učiteljev pove-
čuje z njihovo delovno dobo. V nekaterih državah je delovna doba nujen,
vendar ne zadosten pogoj za napredovanje (v višji plačni razred), kar pomeni,
da se pri poviševanju plače upoštevajo tudi druga merila (Eurydice, 2004).
58