Page 53 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 53
Izvedba pedagoškega procesa med epidemijo 4.3
pora) naroči prenos vsebine predhodnih izvedb. Nekateri učitelji so na
osnovi pripravljenih navodil uvoz vsebin predmeta predhodne izvedbe
sposobni izvesti tudi sami. Zgodnje odpiranje predmetov se je kljub mo-
žnim kasnejšim spremembam izkazalo za uporabno. Učitelji različno
načrtujejo svoje dopuste, tako da ima vsak dovolj časa za pravočasno
pripravo na novo študijsko leto. Nosilec predmeta, odgovoren za pri-
pravo e-učilnice, podpori sporoči še druge sodelavce, ki so predvideni
za izvedbo.
Učitelji imajo pri uporabi e-učilnice različne pristope, kar se kaže tudi
pri načinu vključevanja študentov in zaključevanju izvedbe predmeta.
Učitelji študente na osnovi seznama študentov iz š i s-a lahko vklju-
čijo sami, lahko odprejo t. i. samovpis (prost vstop) ali pa študentom
na prvem srečanju povedo ključ za vpis v predmet in se študentje vpi-
šejo na njegovi osnovi. Ob zaključku predmeta nekateri učitelji predmet
zaprejo, študente z neopravljenimi obveznostmi pa preusmerijo v pred-
mete, ki so namenjeni podpori študentov prejšnjih generacij (primer na
sliki 4.2). Drugi predmete pustijo odprte do zaključka študijskega leta.
Ne glede na pristop se celotna kategorija študijskega leta ob zaključku
študijskega leta (30. septembra vsakega leta) zapre. Zapiranje pomeni,
da študentje do predmeta nimajo več dostopa, so pa predmeti za učite-
lje še vedno dostopni. Učitelji lahko dostopijo do vsebin, dostopna pa
je tudi vsa statistika obiska pri predmetu oziroma imajo učitelji pregled
nad opravljenimi aktivnostmi študentov, kar pride prav ob kasnejšem
pristopu študenta k izpitu in morebitnem uveljavljanju opravljenih vaj
ali drugih z učnim načrtom predvidenih obveznosti.
Učitelji svoje e-učilnice uredijo skladno z načrtom izvedbe predmeta.
Ta temelji na učnem načrtu predmeta, podrobno pa opredeljuje razpore-
ditev vsebin po tednih ali temah, razporeditev organiziranih oblik dela
(predavanja, vaje, seminarji), pregled izvajalcev predmeta ter vse obvez-
nosti študentov. V načrtu izvedbe so razvidni tudi učni izidi, predvideni
za posamezno temo ali teden.
4.3 Izvedba pedagoškega procesa med epidemijo
u p je t. i. »lockdown« izvedla že teden pred nacionalno razglašeno epi-
demijo. Prvotno je bilo napovedano le 14-dnevno zaprtje, vendar je bilo
kmalu jasno, da bo zaprtje daljše.
Učitelji u p fm so od vodstva fakultete dobili na izbiro, da pedagoški
proces izvedejo v e-obliki, če pa tega ne morejo, pa da naj o tem obve-
stijo strokovno službo in se bo izvedba pomaknila na kasnejše obdobje.
53
pora) naroči prenos vsebine predhodnih izvedb. Nekateri učitelji so na
osnovi pripravljenih navodil uvoz vsebin predmeta predhodne izvedbe
sposobni izvesti tudi sami. Zgodnje odpiranje predmetov se je kljub mo-
žnim kasnejšim spremembam izkazalo za uporabno. Učitelji različno
načrtujejo svoje dopuste, tako da ima vsak dovolj časa za pravočasno
pripravo na novo študijsko leto. Nosilec predmeta, odgovoren za pri-
pravo e-učilnice, podpori sporoči še druge sodelavce, ki so predvideni
za izvedbo.
Učitelji imajo pri uporabi e-učilnice različne pristope, kar se kaže tudi
pri načinu vključevanja študentov in zaključevanju izvedbe predmeta.
Učitelji študente na osnovi seznama študentov iz š i s-a lahko vklju-
čijo sami, lahko odprejo t. i. samovpis (prost vstop) ali pa študentom
na prvem srečanju povedo ključ za vpis v predmet in se študentje vpi-
šejo na njegovi osnovi. Ob zaključku predmeta nekateri učitelji predmet
zaprejo, študente z neopravljenimi obveznostmi pa preusmerijo v pred-
mete, ki so namenjeni podpori študentov prejšnjih generacij (primer na
sliki 4.2). Drugi predmete pustijo odprte do zaključka študijskega leta.
Ne glede na pristop se celotna kategorija študijskega leta ob zaključku
študijskega leta (30. septembra vsakega leta) zapre. Zapiranje pomeni,
da študentje do predmeta nimajo več dostopa, so pa predmeti za učite-
lje še vedno dostopni. Učitelji lahko dostopijo do vsebin, dostopna pa
je tudi vsa statistika obiska pri predmetu oziroma imajo učitelji pregled
nad opravljenimi aktivnostmi študentov, kar pride prav ob kasnejšem
pristopu študenta k izpitu in morebitnem uveljavljanju opravljenih vaj
ali drugih z učnim načrtom predvidenih obveznosti.
Učitelji svoje e-učilnice uredijo skladno z načrtom izvedbe predmeta.
Ta temelji na učnem načrtu predmeta, podrobno pa opredeljuje razpore-
ditev vsebin po tednih ali temah, razporeditev organiziranih oblik dela
(predavanja, vaje, seminarji), pregled izvajalcev predmeta ter vse obvez-
nosti študentov. V načrtu izvedbe so razvidni tudi učni izidi, predvideni
za posamezno temo ali teden.
4.3 Izvedba pedagoškega procesa med epidemijo
u p je t. i. »lockdown« izvedla že teden pred nacionalno razglašeno epi-
demijo. Prvotno je bilo napovedano le 14-dnevno zaprtje, vendar je bilo
kmalu jasno, da bo zaprtje daljše.
Učitelji u p fm so od vodstva fakultete dobili na izbiro, da pedagoški
proces izvedejo v e-obliki, če pa tega ne morejo, pa da naj o tem obve-
stijo strokovno službo in se bo izvedba pomaknila na kasnejše obdobje.
53