Page 57 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 57
Izvedba pedagoškega procesa med epidemijo 4.3

Slika 4.3 Aktivnost v e-učilnici u p f m

vanje znanja na daljavo (preglednica 5.1). Večina aktivnosti v Moodlu
podpira asinhroni način dela, ki ne zahteva sočasne prisotnosti učitelja
in študentov. Izjema je dejavnost Klepet, ki se izvaja le ob sočasni priso-
tnosti udeležencev klepeta. Je pa dejavnost v praksi manj uporabljena
in le izjemoma, ko se predvideva sinhrono sodelovanje. V nadaljevanju
podajamo primer dodatne podpore med izvedbo izpita na daljavo.

ms Teams
Microsoft aplikacijo Teams (ms Teams) predstavlja kot središče za tim-
sko delo v storitvi Office 365.⁹ Člani posamezne Ekipe (angl. Team)
lahko komunicirajo (klepet, glasovni in videoklici) in sodelujejo med
sabo, si izmenjujejo dokumente in jih tudi skupaj urejajo. Aplikacija
je bila prvotno namenjena poslovnim uporabnikom, leta 2017 pa jo je
Microsoft vključil v storitev o 365 Education, ki je namenjena izobraže-
valnim organizacijami. m s Teams lahko uporabljamo kot namizno ali
spletno aplikacijo.

Do marca 2020 aplikacije na u p še nismo poznali, pa čeprav o 365
uporabljamo že dolgo. Z njo smo se začeli spoznavati šele, ko smo ugo-
tovili, da Arnes vo x ne bo zmogel pokriti vseh potreb po videokon-
ferenčnih povezavah. m s Teams namreč omogoča tudi videopovezave
(sinhroni način dela), v katere se lahko poveže večje število sodelavcev
ali pa učitelj s študenti (učenci). Na začetku videopovezave, sklenjene
prek ms Teams, niso bile najboljše – prihajalo je do motenj, slika je za-

⁹ Glej https://www.microsoft.com/en-ww/microsoft-teams/group-chat-software.

57
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62