Page 56 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 56
4 E-izobraževanje na u p f m
Preglednica 4.3 Struktura najdejavnejših predmetov po letih
Študijsko leto Število predmetov Delež predmetov ()
/
/
/
/
Skupaj
glednica 4.3). Delež števila predmetov, ki se uvršča med 90 najdejavnej-
ših, je največji v študijskem letu 2020/2021 (39 ), nekoliko manjši pa
je bil v študijskem letu 2019/2020 (32 ). Podatki dokazujejo, da je bila
e-učilnica u p fm res osrednja »predavalnica« v času epidemije in da se
je prek nje izvedel večji del pedagoškega procesa.
Povečan obseg uporabe in aktivnost je razviden tudi iz slike 4.3. Iz
Moodlove statistike smo zbrali podatke o vseh dejavnostih vseh upo-
rabnikov e-učilnice za zadnja štiri leta. Če pogledamo podatke za štu-
dijski leti pred epidemijo (2017/2018 in 2018/2019), opazimo, da imata
grafa kljub različnemu številu študentov (preglednica 4.2) podobno
obliko. Na začetku leta zabeležimo skok števila uporabnikov, le-to ka-
sneje pada in dno doseže ob zaključku prvega (zimskega) semestra. V
drugem (letnem) semestru se intenzivnost uporabe zopet povečuje,
vendar ne doseže ravni prvega semestra (osip študentov med letom).
Ob zaključku semestra se obisk e-učilnice zniža in čez poletje miruje. Iz
grafa je razvidno, da se obisk e-učilnice začne povečevati v času jesen-
skih izpitnih obdobij. Na začetku študijskega leta 2019/2020 (slika 4.3)
je bil obisk e-učilnice precej podoben predhodnima letoma, vendar ob
zaključku prvega semestra ni tako zelo upadel kot v preteklih dveh le-
tih. Marca 2020, z razglasitvijo epidemije, pa se je intenzivnost uporabe
e-učilnice naglo dvignila, in to kljub najnižjemu številu vpisanih študen-
tov v zadnjih štirih letih (preglednica 4.2). V študijskem letu 2020/2021
je število študentov sicer nekoliko večje, vendar intenzivnost uporabe e-
učilnice močno presega intenzivnost pred epidemijo. In zanimivo, tudi
v študijskem letu 2020/2021 se aktivnost ob zaključku prvega semestra
ne spusti nizko – to nakazuje uporabo e-učilnice v zimskem izpitnem
obdobju.
Statistika uporabe e-učilnice, prikazana na sliki 4.3, potrjuje podatke
o pretežni rabi e-učilnice Moodle na u p f m za poučevanje na daljavo
(preglednica 3.5). E-učilnica se uporablja tudi za preverjanje in ocenje-
56
Preglednica 4.3 Struktura najdejavnejših predmetov po letih
Študijsko leto Število predmetov Delež predmetov ()
/
/
/
/
Skupaj
glednica 4.3). Delež števila predmetov, ki se uvršča med 90 najdejavnej-
ših, je največji v študijskem letu 2020/2021 (39 ), nekoliko manjši pa
je bil v študijskem letu 2019/2020 (32 ). Podatki dokazujejo, da je bila
e-učilnica u p fm res osrednja »predavalnica« v času epidemije in da se
je prek nje izvedel večji del pedagoškega procesa.
Povečan obseg uporabe in aktivnost je razviden tudi iz slike 4.3. Iz
Moodlove statistike smo zbrali podatke o vseh dejavnostih vseh upo-
rabnikov e-učilnice za zadnja štiri leta. Če pogledamo podatke za štu-
dijski leti pred epidemijo (2017/2018 in 2018/2019), opazimo, da imata
grafa kljub različnemu številu študentov (preglednica 4.2) podobno
obliko. Na začetku leta zabeležimo skok števila uporabnikov, le-to ka-
sneje pada in dno doseže ob zaključku prvega (zimskega) semestra. V
drugem (letnem) semestru se intenzivnost uporabe zopet povečuje,
vendar ne doseže ravni prvega semestra (osip študentov med letom).
Ob zaključku semestra se obisk e-učilnice zniža in čez poletje miruje. Iz
grafa je razvidno, da se obisk e-učilnice začne povečevati v času jesen-
skih izpitnih obdobij. Na začetku študijskega leta 2019/2020 (slika 4.3)
je bil obisk e-učilnice precej podoben predhodnima letoma, vendar ob
zaključku prvega semestra ni tako zelo upadel kot v preteklih dveh le-
tih. Marca 2020, z razglasitvijo epidemije, pa se je intenzivnost uporabe
e-učilnice naglo dvignila, in to kljub najnižjemu številu vpisanih študen-
tov v zadnjih štirih letih (preglednica 4.2). V študijskem letu 2020/2021
je število študentov sicer nekoliko večje, vendar intenzivnost uporabe e-
učilnice močno presega intenzivnost pred epidemijo. In zanimivo, tudi
v študijskem letu 2020/2021 se aktivnost ob zaključku prvega semestra
ne spusti nizko – to nakazuje uporabo e-učilnice v zimskem izpitnem
obdobju.
Statistika uporabe e-učilnice, prikazana na sliki 4.3, potrjuje podatke
o pretežni rabi e-učilnice Moodle na u p f m za poučevanje na daljavo
(preglednica 3.5). E-učilnica se uporablja tudi za preverjanje in ocenje-
56