Page 59 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 59
Izvedba pedagoškega procesa med epidemijo 4.3
Slika 4.4 Podpora učiteljem v ms Teams
cesu uporabljamo Moodle, se m s Teams za podporo izobraževalnega
dela ne uporablja. Se pa aplikacijo uporablja za podporo dela posamez-
nih delovnih in projektnih skupin ter za vodenje posameznih sestan-
kov strokovnih služb oziroma hitro podporo pri odprtih vprašanjih v
klepetu ekipe efm.
Videokonferenčni sistemi
ms Teams je okolje, ki bi ga lahko uporabili namesto Moodla, hkrati pa
tudi za izvedbo videokonferenčnih srečanj (predavanj). Ker se Moodle
na u p fm uporablja že od študijskega leta 2003/2004, o tem še nismo
razmišljali. V okviru sodelovanja na področju raziskovanja z univerzo
v Lublinu (Poljska) smo sicer izvedli študijo primerljivosti Moodla in
ms Teams, ki je za institucije, ki že dolga leta uporabljajo Moodle, po-
kazala številne prednosti slednjega (Florjančič in Wiechetek v tisku).
m s Teams smo prikazali kot aplikacijo, ki omogoča sinhrono in asin-
hrono delovno okolje. Z epidemijo in uvedbo poučevanja na daljavo se
je pojavila potreba po sinhroni komunikaciji celotne skupine študentov.
Takšen način dela omogočajo videokonferenčni sistemi. Do epidemije
so imeli posamezni učitelji, predvsem prek projektov, izkušnje udele-
ženca v različnih videokonferenčnih sistemih, v pedagoški praksi pa se
je večinoma uporabljal predvsem Arnes vox, pred leti pa tudi Google
Hangouts.
59
Slika 4.4 Podpora učiteljem v ms Teams
cesu uporabljamo Moodle, se m s Teams za podporo izobraževalnega
dela ne uporablja. Se pa aplikacijo uporablja za podporo dela posamez-
nih delovnih in projektnih skupin ter za vodenje posameznih sestan-
kov strokovnih služb oziroma hitro podporo pri odprtih vprašanjih v
klepetu ekipe efm.
Videokonferenčni sistemi
ms Teams je okolje, ki bi ga lahko uporabili namesto Moodla, hkrati pa
tudi za izvedbo videokonferenčnih srečanj (predavanj). Ker se Moodle
na u p fm uporablja že od študijskega leta 2003/2004, o tem še nismo
razmišljali. V okviru sodelovanja na področju raziskovanja z univerzo
v Lublinu (Poljska) smo sicer izvedli študijo primerljivosti Moodla in
ms Teams, ki je za institucije, ki že dolga leta uporabljajo Moodle, po-
kazala številne prednosti slednjega (Florjančič in Wiechetek v tisku).
m s Teams smo prikazali kot aplikacijo, ki omogoča sinhrono in asin-
hrono delovno okolje. Z epidemijo in uvedbo poučevanja na daljavo se
je pojavila potreba po sinhroni komunikaciji celotne skupine študentov.
Takšen način dela omogočajo videokonferenčni sistemi. Do epidemije
so imeli posamezni učitelji, predvsem prek projektov, izkušnje udele-
ženca v različnih videokonferenčnih sistemih, v pedagoški praksi pa se
je večinoma uporabljal predvsem Arnes vox, pred leti pa tudi Google
Hangouts.
59