Page 90 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 90
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

Slika 6.6 Prehod na splet

spletni izvedbi lahko združili (slika 6.6), saj videokonferenčna preda-
valnica omogoča večje število udeležencev sočasno. Prvo srečanje s štu-
denti smo s pomočjo videokonferenčnega sistema Arnes vox izvedli že
dan po zaprtju fakultete. V e-učilnici smo pustili vse predhodne najave
srečanj, vendar smo termine klasične izvedbe sproti⁴ prečrtali in dodali
povezave do spletnega naslova videokonference (slika 6.6). V prvem te-
dnu je izvedba predmeta potekala prek Arnes vox-a, smo pa že sredi
tedna, zaradi že omenjenih težav z Arnes vox-om, testirali brezplačno
različico z o om-a,⁵ ki je omogočala do 40 minut dolga srečanja. Arnes
v o x smo na u p f m uporabljali že leta in do epidemije sploh nismo
razmišljali o alternativnem sistemu. Je preprost za uporabo, omogoča
vnaprejšnje nalaganje vseh gradiv, ki jih kasneje uporabimo pri izvedbi,
snemanje srečanj, deljenje zaslona, podeljevanje različnih vlog udele-
žencem itn. Edina pomanjkljivost je vezanost AdobeConnecta na apli-
kacijo Adobe Flash, za katerega je Adobe konec leta 2020⁶ ukinil pod-
poro. Slabost Arnes vox-a je bila tudi v tem, da je nameščanje aplikacije
Flash posameznikom pogosto delalo težave in so s prijavo v videokon-
ference zamujali ali pa so prijavni postopek morali ponavljati.

Študentje so se v Arnes vox⁷ prijavili prek a a i-prijave, ob prijavi pa
jih je pričakala prosojnica z napovednikom začetka srečanja. Namesti-
tev takšne pozdravne prosojnice pred srečanjem je dobrodošla prednost
Arnes vox-a. z o o m deluje nekoliko drugače: da bi študentje lahko
videli pozdravno prosojnico, se mora učitelj prijaviti in deliti zaslon
svojega računalnika. V praksi to pomeni, da se je učitelj predmeta v
zo om-ovo videokonferenčno predavalnico prijavil 15 minut pred za-

⁴ Prvotno je bilo predvideno, da bo zaprtje univerze trajalo le dva tedna.
⁵ Glej https://zoom.us/pricing.
⁶ Glej https://www.adobe.com/products/flashplayer/end-of-life.html.
⁷ Glej https://vox.arnes.si/.

90
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95