Page 87 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 87
i k t praktikum 2019/2020 6.1

Slika 6.2 E-gradivo (Excel in Word)

Slika 6.3
Zaznamki v
interaktivnem
videoposnetku

šajo navigacijo po posnetku. Tako se npr., če ne zna uporabiti funkcije
=cou n tifs(), študent s klikom na ustrezni zaznamek pomakne nepo-
sredno na pojasnilo iskane vsebine (slika 6.3).

Moodlova lekcija je v pomoč tudi učitelju, saj mu nudi vpogled v sta-
tistiko uporabe e-gradiva (slika 6.4). Iz primera na sliki 6.4 je razvidno,
da je Študent 1 na lekciji delal 5. in 9. oktobra 2020, lekcijo pa zaključil v
petek, 16. oktobra 2020. K njej se je vrnil 26. oktobra 2020 in 26. aprila
2021. Iz statistike je razvidno, da se je vrnil na začetek lekcije (uporabnik
se lahko vrne tudi na mesto, ki je bilo obiskano ob zadnji uporabi), zato
deluje nezaključena. Nezaključeni so tudi primeri ostalih študentov, kar
pomeni, da so se študentje po lekciji premikali skladno s potrebami, ne
pa po straneh od začetka do konca. Ob zaključku statistike je razviden
povprečen čas, ki so ga študentje porabili na lekciji (4 ure in 24 minut).
V primeru na sliki 6.4 je sicer povprečni čas enak tudi najkrajšemu in

87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92