Page 86 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 86
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

Slika 6.1
Študijska gradiva

6.1 i kt praktikum 2019/2020
Izvedba predmeta pred epidemijo
V študijskem letu 2019/2020 smo predmet Študijski in ik t praktikum
izvedli prvič, in sicer smo ga na univerzitetnem študijskem programu iz-
vedli v 1. kvartalu, na visokošolskem strokovnem študijskem programu
pa je bila izvedba i k t praktikuma (Študijski praktikum se je izvedel v
1. kvartalu), zaradi prostorskih težav,¹ prenesena v 3. kvartal. Po treh
tednih dela v klasični predavalnici se je izvedba predmeta zaradi epide-
mije prenesla na splet.

Predmet je bil že od začetka zasnovan po načelih obrnjenega učenja
(angl. flipped learning), kar pomeni, da so študentje gradiva prejeli vna-
prej (slika 6.1), jih doma preštudirali, v šoli pa vsebine ponovili in utrdili.
Snov so še dodatno utrdili s pomočjo tedenske domače naloge.

E-gradiva smo pripravili s pomočjo Moodlove lekcije, ki smo jo dopol-
nili z interaktivnimi videoposnetki. Študentje so prek lekcije prenesli ali
po navodilih izdelali dokument/preglednico in dokument uredili ali do-
polnili skladno z navodili v lekciji. Nalogi je sledil video prikaz rešitve
(slika 6.2). Lekcija študentu omogoča sledenje napredku (odstotni de-
lež zaključene lekcije). Vsebine v njej so urejene hierarhično ter jasno
vidne iz menija. Študent se tako lahko pomika od strani do strani ali pa
se skladno s potrebami premakne na poljubno vsebino.

Vse videoposnetke smo, s pomočjo v Moodlu integriranega orodja
h5p za izdelavo interaktivnih vsebin, predelali v interaktivni videopo-
snetek. V posnetke smo vstavili zaznamke (slika 6.3), ki študentu olaj-

¹ Študentje so pri vajah razporejeni v skupine z od 30 do 40 člani. Vaje opravljajo v raču-
nalniški učilnici s 15 stacionarnimi računalniki. Ker je izvedba vaj z več študenti na en
računalnik neučinkovita, smo študente prosili, da na vaje pridejo s svojimi prenosniki.
Žal obstoječe postaje za brezžični dostop do interneta niso sprejele tako velikega števila
študentov naenkrat.

86
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91