Page 88 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 88
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
Slika 6.4 Statistika uporabe lekcije
najdaljšemu času, ki ga je posamezen študent prebil ob e-gradivu, saj je
gradivo od začetka do konca pregledal le en študent (študent 1) in za
pregled celotnega gradiva porabil 4 ure in 24 min. E-gradivo ni vključe-
valo obveznega prehoda od strani do strani pa tudi ne vmesnih nalog,
katerih pravilna rešitev bi pogojevala napredovanje po lekciji, zato so
študentje večinoma pregledovali le vsebine, ki jih še niso poznali. Navi-
gacija po lekciji je bila olajšana s prikazom menija lekcije.
Če so bila vsa e-gradiva združena pod enotno temo (poglavje) (slika
6.1), pa smo za vsak teden predvideli svojo temo. V uvodu so bili študen-
tje seznanjeni z razporedom srečanj (slika 6.5). Le-ta so bila objavljena
ob začetku izvedbe predmeta, medtem ko so se vsebine posameznih te-
dnov študentom odpirale sproti. Kot omenjeno smo s študenti doma
naučeno vsebino ponovili v šoli, podobno nalogo pa so izdelali še doma
in jo, kot nalogo ik t-pismenosti, oddali do konca tedna.
Že teden pred zaprtjem univerze smo opazili, da se število študen-
tov na vajah zmanjšuje. Tega seveda nismo povezovali s širjenjem vi-
rusa sa rs-co v-2, temveč s sezonskimi virusnimi obolenji. Dnevno ča-
sopisje (sta 2020; Ferlič Žgajnar 2020) je poročalo o številnih izbruhih
različnih virusnih obolenj, podobnih gripi. Upad števila prisotnih štu-
dentov smo opazili tudi pri predmetu ikt praktikum. Zato smo razmi-
šljali o prenosu kontaktnih ur na splet in njihovem snemanju. Posnetki
bi bili tako študentom dostopni od kjer koli in kadar koli, tudi tistim, ki
so zaradi bolezni obležali doma. V ta namen smo pripravili kratko an-
keto (»Prisotnost« na sliki 6.5). Od 36 študentov, kolikor jih je odgovo-
rilo nanjo, jih je 24 (66,7 ) izrazilo željo po spletno izvedenih srečanjih;
le dva študenta spletnih srečanj nista želela.
Preden pogledamo, kako smo izvedbo prilagodili epidemiji, predsta-
88
Slika 6.4 Statistika uporabe lekcije
najdaljšemu času, ki ga je posamezen študent prebil ob e-gradivu, saj je
gradivo od začetka do konca pregledal le en študent (študent 1) in za
pregled celotnega gradiva porabil 4 ure in 24 min. E-gradivo ni vključe-
valo obveznega prehoda od strani do strani pa tudi ne vmesnih nalog,
katerih pravilna rešitev bi pogojevala napredovanje po lekciji, zato so
študentje večinoma pregledovali le vsebine, ki jih še niso poznali. Navi-
gacija po lekciji je bila olajšana s prikazom menija lekcije.
Če so bila vsa e-gradiva združena pod enotno temo (poglavje) (slika
6.1), pa smo za vsak teden predvideli svojo temo. V uvodu so bili študen-
tje seznanjeni z razporedom srečanj (slika 6.5). Le-ta so bila objavljena
ob začetku izvedbe predmeta, medtem ko so se vsebine posameznih te-
dnov študentom odpirale sproti. Kot omenjeno smo s študenti doma
naučeno vsebino ponovili v šoli, podobno nalogo pa so izdelali še doma
in jo, kot nalogo ik t-pismenosti, oddali do konca tedna.
Že teden pred zaprtjem univerze smo opazili, da se število študen-
tov na vajah zmanjšuje. Tega seveda nismo povezovali s širjenjem vi-
rusa sa rs-co v-2, temveč s sezonskimi virusnimi obolenji. Dnevno ča-
sopisje (sta 2020; Ferlič Žgajnar 2020) je poročalo o številnih izbruhih
različnih virusnih obolenj, podobnih gripi. Upad števila prisotnih štu-
dentov smo opazili tudi pri predmetu ikt praktikum. Zato smo razmi-
šljali o prenosu kontaktnih ur na splet in njihovem snemanju. Posnetki
bi bili tako študentom dostopni od kjer koli in kadar koli, tudi tistim, ki
so zaradi bolezni obležali doma. V ta namen smo pripravili kratko an-
keto (»Prisotnost« na sliki 6.5). Od 36 študentov, kolikor jih je odgovo-
rilo nanjo, jih je 24 (66,7 ) izrazilo željo po spletno izvedenih srečanjih;
le dva študenta spletnih srečanj nista želela.
Preden pogledamo, kako smo izvedbo prilagodili epidemiji, predsta-
88