Page 95 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 95
i k t praktikum 2019/2020 6.1
• preveril delovanje sistema – med izvedbo izpita je morala biti ka-
mera računalnika vključena, prav tako zvok; študent ni smel upo-
rabljati slušalk.
Spodaj navajamo, kaj je med opravljanjem izpita predvidel protokol.
• Študent se je prijavi v e-učilnico, kjer je imel med opravljanjem iz-
pita podporo učitelja. Podpora se je vršila prek Moodlovega klepeta
(izpit – klepet na sliki 6.11).
• Zaradi časovne omejenosti z o om-ovega srečanja je bil izpit raz-
deljen na dva dela. Študent je pet minut pred začetkom izpita na
svojem računalniku zagnal osebno z o om-ovo srečanje (angl. per-
sonal meeting).
• Študent je posnel postopek reševanja izpitne naloge. Na začetku
se je predstavil – povedal svoje ime in priimek ter pred kamero po-
kazal svojo študentsko izkaznico (identifikacija študenta). Ob uri
izpita je v e-učilnici prevzel prvi del izpitne naloge¹¹ in začel reše-
vati na način, da je snemal deljenje zaslona. Na zaslonu se je tako
videlo, kaj študent dela, hkrati pa je bila vidna še njegova slika. Re-
ševanje nalog je študent pospremil z govorom.
• Ob zaključku prvega dela naloge je študent zaključil snemanje, iz-
stopil iz z o om-ovega srečanja in oddal rešen dokument. Drugi del
naloge se je odprl 40 minut za prvim. Reševanje tega dela je pote-
kalo na enak način kot reševanje prvega.
Pri izvedbi se je lahko pojavila le težava s pretvorbo videoposnetkov v
mp4, ki je onemogočila ponoven zagon novega z o om-ovega srečanja.
Kasneje je bilo to odpravljeno oziroma je študent lahko prekinil preobli-
kovanje videoposnetkov in slednje izvedel po zaključku izpita. V izogib
motnjam in težavam med izpitom je bil učitelj celoten čas izvedbe do-
segljiv prek Klepeta v e-učilnici. Po potrebi se je čas za oddajo izpita po-
daljšal (npr. za študente s posebnim statusom, ki jim odločba omogoča
daljši čas pisanja).
Izpit je tako vseboval dve datoteki, tako kot pri klasičnem izpitu, po-
leg tega pa še dva videoposnetka, deljena prek OneDriva, ki sta izka-
zovala, da je naloge res reševal študent sam. Izpitne naloge so bile oce-
njene le, če so bile podprte z videoposnetkoma, ki sta izkazovala verodo-
stojnost izpita. Po vpisu izpitne ocene so študentje posnetke odstranili.
¹¹ Izpitne naloge so bile pripravljene s časovno omejitvijo in so se študentom, ki so imeli
pravico pristopiti k izpitu, prikazale ob ustrezni uri.
95
• preveril delovanje sistema – med izvedbo izpita je morala biti ka-
mera računalnika vključena, prav tako zvok; študent ni smel upo-
rabljati slušalk.
Spodaj navajamo, kaj je med opravljanjem izpita predvidel protokol.
• Študent se je prijavi v e-učilnico, kjer je imel med opravljanjem iz-
pita podporo učitelja. Podpora se je vršila prek Moodlovega klepeta
(izpit – klepet na sliki 6.11).
• Zaradi časovne omejenosti z o om-ovega srečanja je bil izpit raz-
deljen na dva dela. Študent je pet minut pred začetkom izpita na
svojem računalniku zagnal osebno z o om-ovo srečanje (angl. per-
sonal meeting).
• Študent je posnel postopek reševanja izpitne naloge. Na začetku
se je predstavil – povedal svoje ime in priimek ter pred kamero po-
kazal svojo študentsko izkaznico (identifikacija študenta). Ob uri
izpita je v e-učilnici prevzel prvi del izpitne naloge¹¹ in začel reše-
vati na način, da je snemal deljenje zaslona. Na zaslonu se je tako
videlo, kaj študent dela, hkrati pa je bila vidna še njegova slika. Re-
ševanje nalog je študent pospremil z govorom.
• Ob zaključku prvega dela naloge je študent zaključil snemanje, iz-
stopil iz z o om-ovega srečanja in oddal rešen dokument. Drugi del
naloge se je odprl 40 minut za prvim. Reševanje tega dela je pote-
kalo na enak način kot reševanje prvega.
Pri izvedbi se je lahko pojavila le težava s pretvorbo videoposnetkov v
mp4, ki je onemogočila ponoven zagon novega z o om-ovega srečanja.
Kasneje je bilo to odpravljeno oziroma je študent lahko prekinil preobli-
kovanje videoposnetkov in slednje izvedel po zaključku izpita. V izogib
motnjam in težavam med izpitom je bil učitelj celoten čas izvedbe do-
segljiv prek Klepeta v e-učilnici. Po potrebi se je čas za oddajo izpita po-
daljšal (npr. za študente s posebnim statusom, ki jim odločba omogoča
daljši čas pisanja).
Izpit je tako vseboval dve datoteki, tako kot pri klasičnem izpitu, po-
leg tega pa še dva videoposnetka, deljena prek OneDriva, ki sta izka-
zovala, da je naloge res reševal študent sam. Izpitne naloge so bile oce-
njene le, če so bile podprte z videoposnetkoma, ki sta izkazovala verodo-
stojnost izpita. Po vpisu izpitne ocene so študentje posnetke odstranili.
¹¹ Izpitne naloge so bile pripravljene s časovno omejitvijo in so se študentom, ki so imeli
pravico pristopiti k izpitu, prikazale ob ustrezni uri.
95