Page 91 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 91
rezultati

Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-
samezne faktorje zadovoljive (0,603 do 0,862), zato zadržimo vse spremenljivke, ki smo jih
predvideli za pojasnjevanje podjetniške orientiranosti. Bartlettov preizkus, ki statistično
preverja korelacije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korelacijska matrika značilne
korelacije (sig. = 0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,59 do 0,75 in s tem ustre-
zne. Tudi Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugotavljanje zanesljivosti ka-
zalnikov je v vseh primerih dovolj visok (0,58 do 0,86). Prav tako velja, da je vsaka dimenzi-
ja z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od 55,00 % do 70,58 %), kar
zadošča.

Tabela 56: Mreženje Avstrija

Sposobnost pridobivanja Dim Spremenljivka Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
Sposobnost Informacije o razvoju v naši panogi explaine coefficien Bartlett'
ekploatiranja pridobivamo skozi pogovor s poslovnimi 0,801 d t s test
partnerji v naši panogi.
Sodelovanje z okoljem Naše podjetje se vsaj dvakrat letno udeležuje 0,817 70,61 0,78 0,65
seminarjev in konferenc v naši panogi in tako Sig=
posodablja svoje znanje. 0,899 76,73 0,86 0,000
Veliko časa namenimo vzpostavljanju
kontaktov s partnerji, ki nam lahko pomagamo 0,848 32,90 0,69 0,67
do novega znanja ali informacij o inovacijah v 0,928 Sig=
naši panogi. 0,000
Informacije, ki jih dobimo zunaj našega 0,850
podjetja, takoj uporabimo pri našem delu. 0,557 0,64
Hitra uporaba informacij, ki jih dobimo zunaj 0,638 Sig=
podjetja, doprinese k naši dobičkonosnosti. 0,632 0,000
Imamo dovolj veščin, da informacije, 0,786
pridobljene zunaj podjetja, pretvorimo v 0,652
dobiček. 0,574
Sodelovanje našega podjetja s kupci. 0,128
Sodelovanje našega podjetja z dobavitelji. 0,355
Sodelovanje našega podjetja s konkurenti.
Sodelovanje našega podjetja z inštitucijami, ki
nudijo informacije
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tehnologije.
Sodelovanje našega podjetja z raznimi
gospodarskimi združenji v vaši panogi.
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tveganega kapitala.
Sodelovanje našega podjetja z univerzami in
raziskovalnimi inštituti

Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-

89
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96