Page 102 - Uran Maravić, Maja. Kategorizacija nastanitvenih obratov. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 102
kategorizacija nastanitvenih obratov

OPREMNE ZNAČILNOSTI TOČKE 1 2 3 4 5 OCENA
13 menjava posteljnega perila vsak drugi dan 4 x VIŠJE
OPOMBA: HS ima dodatne kriterije:
N/A, DRU-
40 dnevno preoblačenje posteljnine po želji 4 M M GAČE

OPOMBA: kriteriji HS ne opredeljujejo tega kriterija.
posoda, steklo in ostali pribor morajo biti enotni,
kakovostni, zagotavljati morajo funkcionalno
14 namembnost, pribor in steklo ne smeta imeti 2 xx VIŠJE
reklamnih napisov dobaviteljev oz. proizvajalcev
pijač ali drugega potrošnega blaga
OPOMBA: HS ima dodatne kriterije:
kemijsko čiščenje perila gostov
41 (oddaja pred 9. uro, perilo se vam vrne v roku 1 VIŠJE
24 ur)
kemijsko čiščenje perila gostov
42 (oddaja pred 9. uro, perilo se vam vrne v roku 3 VIŠJE
9 ur)

V skupini 15 – Perilo, posoda, steklo in ostali pribor je v SKS 14 kriterijev in 10 krite-
rijev HS.

HS ne opredeljuje kakovosti perila, posode in stekla. Pri storitvah pranja in likanja so
kriteriji podobni, nižji so za 1 * in višji za 5 * zaradi časovne komponente. Pri menjavi bri-
sač so kriteriji višji, saj je obvezna vsakodnevna menjava brisač za vse kategorije hotelov. Pri
menjavi posteljnine so kriteriji podobni, HS ima drugače opredeljen dodatni kriterij dnev-
no preoblačenje po želji. Poleg tega ima HS še dva izbirna kriterija, ki se navezujeta na sto-
ritev kemičnega čiščenja.

Tabela 25: Storitve – sprejem.

OPREMNE ZNAČILNOSTI TOČKE 1 2 3 4 5 OCENA
16 STORITVE
16 A SPREJEM
OPOMBA: razlika je v tem, da v HS ni potreben sprejem 12 ur na dan, samo dosegljivost 24 ur na dan.
Posledica so nižji stroški dela. Razlika je tudi v tem, da to velja za 1 * in 2 *in v številu točk.
sprejem gostov najmanj 12 ur na dan, 24-urna
1 dosegljivost preko telefona od zunaj in znotraj x VIŠJE

21 storitve recepcije, na voljo 24 ur prek 1 MM NIŽJE
telefona iz hotela in zunaj njega
OPOMBA: Razlika je v tem, da je v HS pri 2 * sprejem na voljo 12 ur manj in pri 3 * 2 uri na dan manj,
dosegljivost 24 ur na dan pa je ista. Posledica so nižji stroški dela. Razlika je v številu točk.
recepcijske storitve 16 ur dnevno, 24-urna
2 dosegljivost kontaktne osebe po telefonu 4 xx VIŠJE

recepcija 14 ur odprta, dosegljiva 24 ur NIŽJE
22 prek telefonske povezave iz hotela in zunaj 3 M
njega
OPOMBA: Razlika je v tem, da je v HS pri 4 * sprejem na voljo 8 ur manj, dosegljivost 24 ur na dan naš
sistem ne predpisuje. Posledica so nižji stroški dela. Razlika je v številu točk.
3 24-urno delo hotelske recepcije 6 xx VIŠJE
recepcija 16 ur odprta, 24 ur dosegljiva
23 prek telefona iz hotela in zunaj njega ter 4 M NIŽJE
24 ur zasedena42
OPOMBA: Razlike ni, dosegljivosti 24 ur na dan naš sistem ne predpisuje.

102
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107