Page 164 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 164
Dejavniki uspešnosti managementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju
d – trgovina motociklov, vzdrževanje in popravilo motociklov in nji-
hovih delov, ter orodij,
e – trgovina na malo motornega goriva in maziv,
f – posredovanje v trgovini na veliko (trgovina na veliko po pogodbi),
g – trgovina na veliko kmetijskih sirov in živih živali,
h – trgovina na veliko s hrano, pijačo in tobačnimi izdelki,
i – trgovina na veliko izdelkov za gospodinjstvo,
j – trgovina na veliko nekmetijskih polizdelkov, ostankov in odpada,
k – trgovina na veliko strojev, opreme in orodja,
l – ostala trgovina na veliko,
m – trgovina na malo v nespecializirani prodajalni,
n – trgovina na malo s hrano, pijačo in tobačnimi izdelki v specializi-
ranih trgovinah,
164 o – trgovina na malo s farmacevtskimi, medicinskimi, kozmetičnimi
in toaletnimi izdelki,
p – ostala trgovina na malo z novim blagom v specializiranih trgovi-
nah,
r – trgovina na malo rabljenega blaga v prodajalnah,
s – trgovina na malo izven prodajaln,
t – trgovina na malo po pošti,
u – trgovina na malo na štandih in tržnicah.
Slika 24: Struktura vzorca podjetij po klasifikaciji v trgovinski dejavnosti.
Slika 25 prikazuje strukturo podjetij glede na število let poslovanja, iz
katere je razvidno, da so na vprašalnik odgovarjale večinoma organizaci-
d – trgovina motociklov, vzdrževanje in popravilo motociklov in nji-
hovih delov, ter orodij,
e – trgovina na malo motornega goriva in maziv,
f – posredovanje v trgovini na veliko (trgovina na veliko po pogodbi),
g – trgovina na veliko kmetijskih sirov in živih živali,
h – trgovina na veliko s hrano, pijačo in tobačnimi izdelki,
i – trgovina na veliko izdelkov za gospodinjstvo,
j – trgovina na veliko nekmetijskih polizdelkov, ostankov in odpada,
k – trgovina na veliko strojev, opreme in orodja,
l – ostala trgovina na veliko,
m – trgovina na malo v nespecializirani prodajalni,
n – trgovina na malo s hrano, pijačo in tobačnimi izdelki v specializi-
ranih trgovinah,
164 o – trgovina na malo s farmacevtskimi, medicinskimi, kozmetičnimi
in toaletnimi izdelki,
p – ostala trgovina na malo z novim blagom v specializiranih trgovi-
nah,
r – trgovina na malo rabljenega blaga v prodajalnah,
s – trgovina na malo izven prodajaln,
t – trgovina na malo po pošti,
u – trgovina na malo na štandih in tržnicah.
Slika 24: Struktura vzorca podjetij po klasifikaciji v trgovinski dejavnosti.
Slika 25 prikazuje strukturo podjetij glede na število let poslovanja, iz
katere je razvidno, da so na vprašalnik odgovarjale večinoma organizaci-