Page 161 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 161
Analiza, rezultati
in ugotovitve

Z raziskavo smo želeli izpolniti več ciljev. Na podlagi teoretične preučitve
obravnavanega področja smo izdelali in opredelili model dejavnikov vpli-
va na uspešnost managementa znanja. Z empirično raziskavo smo imeli na-
men ugotoviti, kateri vplivni dejavniki pozitivno vplivajo na uspešnost ma-
nagementa znanja in kako posredno uspešnost management znanja vpliva
na finančne in nefinančne kazalnike uspešnosti poslovanja trgovinskih
podjetjih v Bosni in Hercegovini.

Z opravljeno empirično raziskavo smo zagotovili podatke, potrebne za
preverbo konceptualnega modela. Z analizo smo lahko ocenili vpliv orga-
nizacijske kulture, informacijske-komunikacijske tehnologije, organizacij-
ske strukture, človeškega kapitala, vodenja in stilov vodenja na uspešnost
managementa znanja in management znanja na uspešnost poslovanja pod-
jetja.
Opisne statistike
V Bosni in Hercegovini ne obstaja enotna definicija velikosti podjetij. Ve-
lika pomanjkljivost je tudi to, da ob neobstoju krovnega, državnega zako-
na o podjetjih, ki bi unificiral razdelitev podjetij, ne obstaja nobena enotna
baza podatkov o bosansko-hercegovskih podjetjih (mikro, mala, srednja in
velika podjetja) pri Ministrstvu za zunanjo trgovino in ekonomske odnose
(MVTEO) BiH. Na podlagi statističnih podatkov v F BiH, RS in Brčko
distriktu BiH ter na podlagi posameznih podatkov določenih institucij v
BiH lahko zato govorimo samo o ocenjenem številu podjetij v BiH. Agen-
cija za statistiko BiH je že leta 2009 začela kreirati enotni podjetniški regi-
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166