Page 11 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 11
Kazalo slik 11
u. gorišek | znanje tujih jezikov in zaposljivost
Slika 1: Velikost anketiranih podjetij • 149
Slika 2: Dejavnosti anketiranih podjetij • 149
Slika 3: Stiki podjetij s tujimi trgi • 150
Slika 4: Pretekle izgube podjetij zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja • 151
Slika 5: Pomen znanja tujih jezikov • 151
Slika 6: Pozornost podjetij na tujejezično znanje kandidatov • 152
Slika 7: Kaj poveča zaposljivost kandidatov? • 153
Slika 8: Preverjanje tujejezičnega znanja pri kandidatih za zaposlitev • 153
Slika 9: Načini preverjanja tujejezičnega znanja pri kandidatih • 154
Slika 10: Katerega kandidata bi podjetje raje zaposlilo • 154
Slika 11: Ali certifikati povečajo zaposljivost kandidatov? • 155
Slika 12: Zaželenost znanja več tujih jezikov • 155
Slika 13: Zaželenost tujih jezikov v podjetjih • 156
Slika 14: Zaželenost znanja tujih jezikov v posameznih oddelkih • 157
Slika 15: Zahteva po znanju tujih jezikov v prihodnosti • 158
b. kukovič | pomen znanja tujih jezikov za gospodarstvo
dravinjske doline
Slika 1: Starost pričetka učenja tujega jezika v državah EU • 178
Slika 2: Število tujih jezikov, ki se jih učijo učenci v državah EU • 181
Slika 3: Udeleženci v jezikovnih programih, Slovenija • 186
Slika 4: Gibanje števila študentov od 1997 do 2014 • 192
Slika 5: Območje Dravinjske doline • 205
Slika 6: Strukturni deleži vzorca anketirancev (N = 441) • 210
Slika 7: Demografske značilnosti zaposlenih, ki so sodelovali v raziskavi (N = 173) • 208
Slika 8: Delež sodelujočih dijakov v raziskavi po demografskih parametrih (N = 268) • 209
Slika 9: Dijaki po programih izobraževanja • 209
Slika 10: Dijaki glede na število jezikov, ki se jih učijo v formalnem izobraževanju • 210
Slika 11: Načini učenja, ki se jih poslužujejo dijaki za učenje tujih jezikov • 210
Slika 12: Delež neposrednega izvoza podjetij, v katerih so zaposleni anketiranci • 211
Slika 13: Profil dejavnosti sodelujočih podjetij, v katerih so zaposleni sodelujoči • 211
Slika 14: Delež zaposlenih anketirancev glede na velikost podjetij (N = 173) • 212
Slika 15: Najpomembnejši izvozni trgi podjetij, v katerih delajo v anketi sodelujoči zaposleni
• 212
Slika 16: Delež anketirancev, ki se s poslovnimi partnerji sporazumevajo v posameznem
tujem jeziku (N = 173) • 214
Slika 17: Pomen znanja tujih jezikov za zaposlene • 215
Slika 18: Deleži zaposlenih, ki pri svojem delu pogrešajo znanje tujih jezikov • 216
Slika 19: Pomen dodatnega jezikovnega izobraževanju za zaposlene • 217
Slika 20: Udeležba zaposlenih na dodatnem jezikovnem izobraževanju v zadnjih dveh letih
• 218
Slika 21: Delež jezikovnih izobraževanj, ki so se jih zaposleni udeležili v zadnjih dveh letih
(N = 78) • 219
u. gorišek | znanje tujih jezikov in zaposljivost
Slika 1: Velikost anketiranih podjetij • 149
Slika 2: Dejavnosti anketiranih podjetij • 149
Slika 3: Stiki podjetij s tujimi trgi • 150
Slika 4: Pretekle izgube podjetij zaradi pomanjkanja jezikovnega znanja • 151
Slika 5: Pomen znanja tujih jezikov • 151
Slika 6: Pozornost podjetij na tujejezično znanje kandidatov • 152
Slika 7: Kaj poveča zaposljivost kandidatov? • 153
Slika 8: Preverjanje tujejezičnega znanja pri kandidatih za zaposlitev • 153
Slika 9: Načini preverjanja tujejezičnega znanja pri kandidatih • 154
Slika 10: Katerega kandidata bi podjetje raje zaposlilo • 154
Slika 11: Ali certifikati povečajo zaposljivost kandidatov? • 155
Slika 12: Zaželenost znanja več tujih jezikov • 155
Slika 13: Zaželenost tujih jezikov v podjetjih • 156
Slika 14: Zaželenost znanja tujih jezikov v posameznih oddelkih • 157
Slika 15: Zahteva po znanju tujih jezikov v prihodnosti • 158
b. kukovič | pomen znanja tujih jezikov za gospodarstvo
dravinjske doline
Slika 1: Starost pričetka učenja tujega jezika v državah EU • 178
Slika 2: Število tujih jezikov, ki se jih učijo učenci v državah EU • 181
Slika 3: Udeleženci v jezikovnih programih, Slovenija • 186
Slika 4: Gibanje števila študentov od 1997 do 2014 • 192
Slika 5: Območje Dravinjske doline • 205
Slika 6: Strukturni deleži vzorca anketirancev (N = 441) • 210
Slika 7: Demografske značilnosti zaposlenih, ki so sodelovali v raziskavi (N = 173) • 208
Slika 8: Delež sodelujočih dijakov v raziskavi po demografskih parametrih (N = 268) • 209
Slika 9: Dijaki po programih izobraževanja • 209
Slika 10: Dijaki glede na število jezikov, ki se jih učijo v formalnem izobraževanju • 210
Slika 11: Načini učenja, ki se jih poslužujejo dijaki za učenje tujih jezikov • 210
Slika 12: Delež neposrednega izvoza podjetij, v katerih so zaposleni anketiranci • 211
Slika 13: Profil dejavnosti sodelujočih podjetij, v katerih so zaposleni sodelujoči • 211
Slika 14: Delež zaposlenih anketirancev glede na velikost podjetij (N = 173) • 212
Slika 15: Najpomembnejši izvozni trgi podjetij, v katerih delajo v anketi sodelujoči zaposleni
• 212
Slika 16: Delež anketirancev, ki se s poslovnimi partnerji sporazumevajo v posameznem
tujem jeziku (N = 173) • 214
Slika 17: Pomen znanja tujih jezikov za zaposlene • 215
Slika 18: Deleži zaposlenih, ki pri svojem delu pogrešajo znanje tujih jezikov • 216
Slika 19: Pomen dodatnega jezikovnega izobraževanju za zaposlene • 217
Slika 20: Udeležba zaposlenih na dodatnem jezikovnem izobraževanju v zadnjih dveh letih
• 218
Slika 21: Delež jezikovnih izobraževanj, ki so se jih zaposleni udeležili v zadnjih dveh letih
(N = 78) • 219