Page 12 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 12
Jezikovno izobraževanje in podjetja

Slika 22: Delež anketirancev glede na njihovo starost (N = 173) • 220
Slika 23: Razlike v podpori podjetij pri dodatnem jezikovnem izobraževanju zaposlenim

glede na starost • 220
Slika 24: Udeležba zaposlenih v dodatnih jezikovnih izobraževanjih glede na starost • 224
Slika 25: Razlike v udeležbi v dodatna jezikovna izobraževanja ob podpori podjetij v zadnjih

dveh letih glede na starost • 225
Slika 26: Pomen znanja tujih jezikov za dijake • 225
Slika 27: Pomen znanja posameznega tujega jezika za dijake • 226
Slika 28: Glavni razlogi za učenje tujih jezikov dijakov • 226

s. mahne | vseživljenjsko jezikovo izobraževanje za 21.
stoletje

Slika 1: Odgovori anketirancev v povezavi z njihovo starostjo v odstotkih • 290
Slika 2: Odgovori anketirancev v povezavi z njihovim spolom v odstotkih • 290
12 Slika 3: Odgovori anketirancev v povezavi z njihovo stopnjo izobrazbe v odstotkih • 291
Slika 4: Odgovori anketirancev v povezavi z njihovim zaposlitvenim statusom v odstotkih

• 291
Slika 5: Odgovori anketirancev v povezavi z učenjem tujih jezikov med šolanjem v odstot-

kih • 292
Slika 6: Odgovori anketirancev v povezavi z jezikovnim izobraževanjem izven rednega

šolanja v odstotkih • 292
Slika 7: Odgovori anketirancev v povezavi s trenutnim dodatnim jezikovnim izobraževan-

jem v odstotkih • 293
Slika 8: Odgovori anketirancev v povezavi s številom jezikov, ki so se jih anketiranci učili

izven rednega izobraževanja v odstotkih • 293
Slika 9: Odgovori anketirancev v povezavi z razlogi za trenutno jezikovno neizobraževanje

v odstotkih • 294
Slika 10: Odgovori anketirancev v povezavi z razlogi za trenutno dodatno jezikovno izo-

braževanje v odstotkih • 295
Slika 11: Odgovori v povezavi s tem, ali bi se anketiranci več jezikovno izobraževali, če bi

izobraževanje potekalo v okviru delovnega časa, v odstotkih • 296
Slika 12: Odgovori anketirancev v povezavi z udeležbo na drugih izobraževanjih, ki niso

jezikovna, npr. slikarstvo, kuhanje, umetnostna zgodovina ipd. • 296
Slika 13: Odgovori anketirancev glede nejezikovnega ali jezikovnega izobraževanja prek

spleta • 297
Slika 14: Odgovori anketirancev v odstotkih glede učenja tujih jezikov prek spleta ali s po-

močjo avdiovizualnih pripomočkov (CD-rom, kaseta, video itd.) v odstotkih • 297
Slika 15: Odgovori anketirancev v povezavi z učenjem tujih jezikov ali česarkoli drugega

neorganizirano, sami, brez učitelja, doma v odstotkih • 298
Slika 16: Odgovori anketirancev v povezavi z nadaljnjim študijem v prihodnosti na višji

stopnji, kot so jo dosegli, v odstotkih • 298
Slika 17: Odgovori anketirancev v zvezi s pomenom vseživljenjskega izobraževanja v odstot-

kih • 299
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17