Page 304 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 304
Jezikovno izobraževanje in podjetja
Dobnik, Nadja. 2001. »Programiranje v jezikovne izobraževanju odraslih.«
Andragoška spoznanja 7 (2): 56–76.
Dohmen, Günther. 1996. Das lebenslange Lernen (Leitlinien einer modernen
Bildungspolitik). Bonn: Bundesministerium für Bilding, Wissenschaft,
Forchung und Technologie.
Ferletič, Katjuša. 2003. »Učeča se družina.« Andragoška spoznanja 9 (1):
67–71.
Geder, Mateja. 2001. »Uvajanje e-izobraževanja v podjetjih.« Andragoška
spoznanja 7 (4): 67–70.
Goleman, Daniel. 1997. Čustvena inteligenca. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Kalin, Jana. 1998. »Moralni razvoj osebnosti. Vloga izobraževanja pri obli-
kovanju in spreminjanju stališč.« Andragoška spoznanja 4 (1–2): 30–45.
304 Krajnc, Ana. 1979. Izobraževanje ob delu. Ljubljana: DDU Univerzum.
Kustec, Aleksander. 2001. »E-izobraževanje – sodoben način investiranja v
zaposlene.« Andragoška spoznanja 7 (4): 61–67.
Lengrand, Paul. 1970. Uvod u permanentno obrazovanje. Beograd: Bibliote-
ka XX vek.
Lenneberg, Eric Heinz. 1967. Biological Foundations of Language. New
York: Wiley.
Lesar, Irena. 2000. »Razvoj osebnosti in vseživljenjsko izobraževanje.« An-
dragoška spoznanja 6 (2): 21–33.
Ličen, Nives. 2006. Uvod v izobraževanje odraslih: izobraževanje odraslih
med moderno in postmoderno. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete.
Mackiewicz, Wolfgang. 2016. »Lifelong Foreign Language learning«.
Http://userpage.fu-berlin.de/~elc/docs/Mackiewicz-Valencia.pdf.
Marentič Požarnik, Barica. 1998. »Pomembno je samostojno uravnavan-
je učenja.« V Vseživljenjsko učenje in vseživljenjsko izobraževanje, ur.
Zoran Jelenc, 21–29. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Marjanovič Umek, Ljubica. 2004. Razvojna psihologija. Ljubljana: Znan-
stvenoraziskovalni inštitut filozofske fakultete.
Maslow, Abraham Harold. 1982. Motivacija i ličnost. Beograd: Nolit.
Novak, Bogomir. 1998. »Vzgoja za prožno osebnost.« Andragoška spoznan-
ja 4 (1–2): 51–58.
Radovan, Marko. 2007. »Motivacija in učenje odraslih.« V Svetovalni pripo-
močki v izobraževanju odraslih, ur. Tanja Vilič Klenovšek, 33–42. Ljubl-
jana: Andragoški center Slovenije, 2007.
Dobnik, Nadja. 2001. »Programiranje v jezikovne izobraževanju odraslih.«
Andragoška spoznanja 7 (2): 56–76.
Dohmen, Günther. 1996. Das lebenslange Lernen (Leitlinien einer modernen
Bildungspolitik). Bonn: Bundesministerium für Bilding, Wissenschaft,
Forchung und Technologie.
Ferletič, Katjuša. 2003. »Učeča se družina.« Andragoška spoznanja 9 (1):
67–71.
Geder, Mateja. 2001. »Uvajanje e-izobraževanja v podjetjih.« Andragoška
spoznanja 7 (4): 67–70.
Goleman, Daniel. 1997. Čustvena inteligenca. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Kalin, Jana. 1998. »Moralni razvoj osebnosti. Vloga izobraževanja pri obli-
kovanju in spreminjanju stališč.« Andragoška spoznanja 4 (1–2): 30–45.
304 Krajnc, Ana. 1979. Izobraževanje ob delu. Ljubljana: DDU Univerzum.
Kustec, Aleksander. 2001. »E-izobraževanje – sodoben način investiranja v
zaposlene.« Andragoška spoznanja 7 (4): 61–67.
Lengrand, Paul. 1970. Uvod u permanentno obrazovanje. Beograd: Bibliote-
ka XX vek.
Lenneberg, Eric Heinz. 1967. Biological Foundations of Language. New
York: Wiley.
Lesar, Irena. 2000. »Razvoj osebnosti in vseživljenjsko izobraževanje.« An-
dragoška spoznanja 6 (2): 21–33.
Ličen, Nives. 2006. Uvod v izobraževanje odraslih: izobraževanje odraslih
med moderno in postmoderno. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete.
Mackiewicz, Wolfgang. 2016. »Lifelong Foreign Language learning«.
Http://userpage.fu-berlin.de/~elc/docs/Mackiewicz-Valencia.pdf.
Marentič Požarnik, Barica. 1998. »Pomembno je samostojno uravnavan-
je učenja.« V Vseživljenjsko učenje in vseživljenjsko izobraževanje, ur.
Zoran Jelenc, 21–29. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Marjanovič Umek, Ljubica. 2004. Razvojna psihologija. Ljubljana: Znan-
stvenoraziskovalni inštitut filozofske fakultete.
Maslow, Abraham Harold. 1982. Motivacija i ličnost. Beograd: Nolit.
Novak, Bogomir. 1998. »Vzgoja za prožno osebnost.« Andragoška spoznan-
ja 4 (1–2): 51–58.
Radovan, Marko. 2007. »Motivacija in učenje odraslih.« V Svetovalni pripo-
močki v izobraževanju odraslih, ur. Tanja Vilič Klenovšek, 33–42. Ljubl-
jana: Andragoški center Slovenije, 2007.