Page 51 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 51
Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje v slovenskih podjetjih 51

nikoli ne pridobiva sredstva EU za jezikovno izobraževanje zaposlenih.
Ostalih 10 (22,2 %) podjetij pa omenjena sredstva pridobiva le včasih. No-
beno podjetje ne pridobiva sredstev EU za izobraževanje vedno.

Devetnajsto vprašanje: »Ali v prihodnosti pričakujete, načrtujete več
tovrstnega izobraževanja oziroma vlaganja sredstev v jezikovno iz-
obraževanje zaposlenih?«
Pri zadnjem vprašanju so sodelovala vsa podjetja. Tista, ki izobražuje-
jo svoje zaposlene in tista, ki jih ne. Slika 17 prikazuje odgovore anketira-
nih podjetij. Od skupno 59 podjetij, je 27 (45,8 %) podjetij odgovorilo na
vprašanje pritrdilno, kar pomeni, da v prihodnosti načrtujejo več jezikov-
nega izobraževanja in vlaganja sredstev v tovrstno izobraževanje. 20 (33,9
%) podjetij za prihodnost ne pričakuje in ne načrtuje povečanja izobraže-
vanja in vlaganja sredstev za jezikovno izobraževanje, 12 (20,3 %) podjetij
je uporabilo odgovor ne vem.

Slika 17: Povečanje jezikovnega izobraževanja v prihodnosti

Preverjanje hipotez
Hipoteza 1
Anketirani v podjetju menijo, da je znanje jezikov in tovrstno izobraževa-
nje v njihovem podjetju pomembno.

Z zastavljeno hipotezo sem želela ugotoviti, ali je jezikovno znanje in
izobraževanje pomembno za slovenska podjetja. Hipotezo v prvem delu
potrjujem, saj nobeno anketirano podjetje ni odgovorilo, da znanje jezi-
kov v podjetju ni pomembno. 80 % podjetij je odgovorilo, da je znanje tu-
jih jezikov v njihovem podjetju zelo pomembno, ostalih 20 % pa meni,
da je pomembno. Potrjujem drugi del hipoteze, saj je 86,4 % podjetij od-
govorilo, da se jim zdi izobraževanje zaposlenih na jezikovnem področju
pomembno. Iz tega lahko sklepamo, da se podjetja zavedajo pomena tu-
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56