Page 47 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 47
Vseživljenjsko jezikovno izobraževanje v slovenskih podjetjih 47

so razvidni odgovori podjetij. Največ podjetij, 23 (39 %), svoje zaposlene
jezikovno izobražuje vsakih nekaj let. Sledi 14 (23,8 %) podjetij, ki svo-
jih zaposlenih nikoli ne izobražujejo. Šest od 14-ih podjetij nikoli ne iz-
obražuje zaposlenih na jezikovnem področju, vendar kljub temu menijo,
da je znanje tujih jezikov in tovrstno izobraževanje v podjetju pomembno
(slika 4 in slika 9). Večkrat letno svoje zaposlene tujejezično izobražuje
11 (18,6 %) podjetij, prav tako 11 (18,6 %) podjetij zaposlene izobražuje
enkrat letno.

Trinajsto vprašanje: »Kolikokrat na leto tujejezikovno izobražujete
svoje kadre?«
Trinajsto vprašanje je bilo namenjeno le podjetjem, ki so pri dva-
najstem vprašanju odgovorila z večkrat letno, enkrat letno ali vsakih ne-
kaj let. Podjetja, ki so odgovorila nikoli, so nadaljevala z reševanjem de-
vetnajstega vprašanja. Od 45 podjetij, ki svoje kadre na področju tujih
jezikov izobražujejo, jih največ, kar 31 (68,8 %), izobražuje takrat, ko je
tovrstno izobraževanje oziroma znanje potrebno. Sedem (15,6 %) podje-
tij svoje zaposlene tujejezično izobražuje enkrat letno, sedem (15,6 %) jih
izobražuje večkrat letno. Navedene odgovore prikazuje tudi slika 11. Gle-
de na odgovore lahko sklepamo, da so podjetja, ki izobražujejo svoje za-
poslene pozorna na pomanjkanje tujejezičnega znanja in ob pomanjkanju
ukrepajo z izobraževanjem.

Slika 11: Pogostost tujejezičnega izobraževanja (na leto)
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52