Page 48 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 48
Jezikovno izobraževanje in podjetja

Štirinajsto vprašanje: »Katere kadre v podjetju najpogosteje jezikovno
izobražujete? Lahko navedete tudi katere kadre ste najpogosteje je-
zikovno izobraževali lansko leto (2010).«

48

Slika 12: Najpogosteje izobraževani

Pri tem vprašanju so sodelovala le podjetja, ki svoje kadre tujejezi-
kovno izobražujejo. Izbirala so lahko med vrhnjimi managerji, vodji do-
ločenih oddelkov (na primer vodja nabave), delavci in ostalimi. Največ
podjetij, 27 (60,0 %), tujejezično izobražuje vodje določenih oddelkov.
Managerje najpogosteje izobražuje šest (13,3 %) podjetij, delavce pet
(11,1 %) podjetij. Sedem (15,6 %) podjetij je pri navedem vprašanju izbra-
lo odgovor drugo, pri čemer so navedli, da izobražujejo tudi tržnike, ra-
zvojnike in tiste, ki tovrstno znanje potrebujejo. Tri podjetja so pripisala,
da tujejezično izobražujejo vse zaposlene.

Petnajsto vprašanje: »Katerih načinov jezikovnega izobraževanja se
največkrat poslužujete?«
Anketirana podjetja so lahko pri tem vprašanju izbirala med šesti-
mi odgovori, pri čemer so lahko izbrala več odgovorov. Izbrani odgovo-
ri so bili: interni tečaji (prilagojeni podjetjem), splošni tečaji, internetno
izobraževanja ali izobraževanje s pomočjo programov, specializirani pro-
grami, individualno učenje (mentor in posameznik) ter drugo, kamor so
sami lahko vpisali svoj način izobraževanja. Slika 13 prikazuje odgovo-
re podjetij. Izmed 45 podjetij, se 21 podjetij najpogosteje poslužuje splo-
šnih jezikovnih tečajev. Sledijo interni tečaji, tečaji prilagojeni podjetjem,
katerih se pogosto poslužuje 17 podjetij. Specializiranih programov se
poslužuje 12 podjetij, individualnega izobraževanje posameznika z men-
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53