Page 17 - Kern, Peter, in Bojnec, Štefan. 2017. Trg upravljanja nepremičnin. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 17
Uvod

V današnjih časih, ko se uveljavlja novo vrednotenje lastnine in novo za-
vedanje o njej, pridobiva vse večjo pomembnost področje poslovanja z ne-
premičninami. To se kaže v vedno večjem številu delovnih organizacij, ki
na tem področjem poslujejo, na strani lastnikov nepremičnin pa narašča
povpraševanja po teh storitvah. Na področju poslovanja z nepremičnina-
mi postaja področje upravljanja nepremičnin, predvsem večstanovanjskih
stavb, izredno pomembno. Celoten trg upravljanja nepremičnin oziroma
izvajanje storitev upravljanja se še vedno razvija, zahteve in spremembe, ki
oblikujejo ta trg, pa bodo zaznamovale delovanje delovnih organizacij na
tem gospodarskem področju v prihodnosti. To kažejo nenehne zakono-
dajne spremembe, vse večje zahteve in pričakovanja naročnikov teh sto-
ritev (etažnih lastnikov posameznih stavb) ter ne nazadnje tudi vse večja
konkurenca na trgu ponudnikov. Ustvarjanje trajne konkurenčne pred-
nosti v družbi tudi od podjetij na trgu upravljanja nepremičnin zahteva
stalno usposabljanje in poznavanje sodobnih managerskih vsebin ter eko-
nomskih znanj.

Podjetja so začela oblikovati strateške usmeritve, ki so povezovale in
optimizirale tri najpomembnejše spremenljivke proizvodnje: kakovost,
tehnologijo in produktivnost. To je bila osnova za razvoj koncepta, ki mu
v teoriji managementa pravimo management kakovosti.
Bistvene značilnosti obravnavanega problema ter področje raziskave
Področje znanstvenega preučevanja v raziskavi je predvsem obvladanje
kompleksnega področja upravljanja nepremičnin, ki od ponudnikov –
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22