Page 132 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 132
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
Najpomembnejši element mreženja kot enega od atributov konferen-
ce je po mnenju obeh preučevanih skupin priložnost za srečanje s specia-
listi v stroki – ponudniki so ga ocenili s povprečno oceno 4,74, udeležen-
ci pa 4,49.
Za ponudnike je drugi najpomembnejši element priložnost za sreča-
nje s poslovnimi partnerji (M = 4,48), na tretjem in četrtem mestu sta pri-
ložnost za iskanje novih poslovnih partnerjev (M = 4,28) in priložnost za
osebno potrditev v stroki (M = 4,26). Najmanj pomemben element je pri-
ložnost za srečanje z znanci in prijatelji (M = 3,20).
Udeleženci so za razliko od ponudnikov na drugo mesto po po-
membnosti postavili priložnost za osebno potrditev v stroki (M = 3,90),
na tretje pa priložnost za srečanje s poslovnimi partnerji (M = 3,62). Na
predzadnjem mestu je priložnost za iskanje novih poslovnih partnerjev
132 (M = 3,47), najmanj pomemben element pa je priložnost za srečanje z
znanci in prijatelji (M = 2,75).
Vsem elementom mreženja so ponudniki pripisali statistično značil-
no višjo pomembnost kot udeleženci (p < 0,001), razen priložnosti za sre-
čanje z znanci in prijatelji, za katero ne moremo potrditi razlik (p = 0,740).
Preglednica 38: Atributi konference – dejavniki vpliva (primerjava ponudnikov in udeležen-
cev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja pomem-
strinjanja (M) bnosti
Ponudniki 122 3,66 0,85 –0,188 0,851
Cena kotizacije 293 3,68
122 3,02 0,95
Udeleženci 293 2,71
122 2,83
Ponudniki 0,89
Osebni razlogi 293 2,81 3,039 0,002
Udeleženci 1,01
Spremstvo Ponudniki 0,93
partnerja ali Udeleženci 0,172 0,863
družine
1,22
(R) Vsebins- Ponudniki 122 3,95 0,91
ko ali časov- Udeleženci
no sovpadanje 293 3,37 5,922 < 0,001
z drugimi kon- 0,91
ferencami
Dejavniki vpliva so ocenjeni blizu povprečne ocene 3, tako da lahko
povzamemo, da jim ponudniki in udeleženci pripisujejo srednje močan
pomen pri odločitvi za konferenco.
Za ponudnike je najpomembnejši element vsebinsko in časovno
sovpadanje z drugimi konferencami (M = 3,95), na drugem mestu je cena
Najpomembnejši element mreženja kot enega od atributov konferen-
ce je po mnenju obeh preučevanih skupin priložnost za srečanje s specia-
listi v stroki – ponudniki so ga ocenili s povprečno oceno 4,74, udeležen-
ci pa 4,49.
Za ponudnike je drugi najpomembnejši element priložnost za sreča-
nje s poslovnimi partnerji (M = 4,48), na tretjem in četrtem mestu sta pri-
ložnost za iskanje novih poslovnih partnerjev (M = 4,28) in priložnost za
osebno potrditev v stroki (M = 4,26). Najmanj pomemben element je pri-
ložnost za srečanje z znanci in prijatelji (M = 3,20).
Udeleženci so za razliko od ponudnikov na drugo mesto po po-
membnosti postavili priložnost za osebno potrditev v stroki (M = 3,90),
na tretje pa priložnost za srečanje s poslovnimi partnerji (M = 3,62). Na
predzadnjem mestu je priložnost za iskanje novih poslovnih partnerjev
132 (M = 3,47), najmanj pomemben element pa je priložnost za srečanje z
znanci in prijatelji (M = 2,75).
Vsem elementom mreženja so ponudniki pripisali statistično značil-
no višjo pomembnost kot udeleženci (p < 0,001), razen priložnosti za sre-
čanje z znanci in prijatelji, za katero ne moremo potrditi razlik (p = 0,740).
Preglednica 38: Atributi konference – dejavniki vpliva (primerjava ponudnikov in udeležen-
cev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja pomem-
strinjanja (M) bnosti
Ponudniki 122 3,66 0,85 –0,188 0,851
Cena kotizacije 293 3,68
122 3,02 0,95
Udeleženci 293 2,71
122 2,83
Ponudniki 0,89
Osebni razlogi 293 2,81 3,039 0,002
Udeleženci 1,01
Spremstvo Ponudniki 0,93
partnerja ali Udeleženci 0,172 0,863
družine
1,22
(R) Vsebins- Ponudniki 122 3,95 0,91
ko ali časov- Udeleženci
no sovpadanje 293 3,37 5,922 < 0,001
z drugimi kon- 0,91
ferencami
Dejavniki vpliva so ocenjeni blizu povprečne ocene 3, tako da lahko
povzamemo, da jim ponudniki in udeleženci pripisujejo srednje močan
pomen pri odločitvi za konferenco.
Za ponudnike je najpomembnejši element vsebinsko in časovno
sovpadanje z drugimi konferencami (M = 3,95), na drugem mestu je cena