Page 101 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 101
Literatura

Sulčič, Viktorija. 2011. »Računalniška in internetna pismenost slovenske mla-
dine.« Uporabna informatika 18 (3): 147–158.

Statistični urad Republike Slovenije. 2014. Slovenske regije v številkah. Ljub-
ljana: Statistični urad Republike Slovenije.

———. 2015a. »Statopis – statistični pregled Slovenije 2015.« http://www
.stat.si/StatWeb/News/Index/5679

———. 2015b. »V zahodni Sloveniji je imelo v prvem četrtletju 2015 dostop do
interneta 83 gospodinjstev, v vzhodni pa 73.« http://www.stat.si/
StatWeb/News/Index/5509

Taštanoska, Tanja, Nada Žgank in Domen Pal. 2014. Vzgoja in izobraževanje
v Republiki Sloveniji. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in
šport.

Tondeur, Jo, Johan van Braak, Guoyuan Sang, Joke Voogt, Petra Fisser in Anne
Ottenbreit-Leftwich. 2012. »Preparing Pre-Service Teachers to Integrate
Technology in Education: A Synthesis of Qualitative Evidence.« Compu-
ters & Education 59 (1): 134–144.

Tornero, José Manuel Pérez. 2004. »A New Model for Promoting Digital Lite-
racy.« http://www.ictliteracy.info/rf.pdf/NewModelDigitalLiteracy2004
.pdf

une s co. 2005. Information and Communication Technologies in Schools: A Han-
dbook for Teachers Or How ic t Can Create New, Open Learning Enviro-
nments. Pariz: u n e s co.

———. 2011. u ne s co ic t Competeny Framework for Teachers. 2. izd. Pariz:
u n e s c o.

Veen, Wim, in Ben Vrakking. 2006. Homo Zappiens: Growing Up in a Digital Age.
London: Network Continuum Education.

Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 2014. »Končno poročilo o uvajanju po-
skusa.« http://www.zrss.si/poskus-v-gimnaziji/files/KONCNO
-POROCILO-marec2015-za-SSSI.pdf

Žakelj, Amalija. 2010. »Posodabljanje kurikularnega procesa v gimnazijski
praksi.« http://publikacija.k56.si/strokovnjaki/7.20Prof.20dr
.20Amalija20Zakelj.20Posodabljanje20kurikularnega20procesa
20v20gimnazijski20praksi.docx

101
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106