Page 74 - Biloslavo, Roberto, Rusjan, Roland. 2018. Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 74
Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa
Zap. št. – Dualnost
Avtor, leto Teoretična podpora Vir
»Raziskave predlagajo, da so pomem- »Job Search Behaviors among Afri-
Schaffer in Taylor (2012) bni tako notranji kot zunanji viri sred- can-Americans.« Journal of Managerial Psy
stev /.../« Str. 814. chology 27 (8): 814–828.
Safaei, Banjevic in Jardine »/.../ delovna sila je sestavljena z no- »Bi-Objective Workforce-Constrained
(2011) tranjimi in zunanjimi viri sredstev
/.../« Str. 1005. Maintenance Scheduling: A Case Study.«
Journal of the Operational Research Society 62
(6): 1005–1018.
Tiep (2007) »/.../ med zunanjimi in notranjimi »The Honda Motorcycle Business in the
viri sredstev prej kot s samim sabo
/.../« Str. 298. Vietnamese Emerging Market.« Internation
al Journal of Emerging Markets 2 (3): 298–309.
»/.../ pomen usklajevanja med no- »The Role of Resources: Micro-Firms In-
74 Hermel in Khayat (2011) tranjimi in zunanjimi viri sredstev ternationalization in the French Context.«
za hitro internacionalizacijo /.../« Journal of Small Business and Enterprise Devel
Str. 298. opment 18 (2): 298–310.
2. – Načrtovana nasproti vznikajoča strategija
Barnes (2002) »/.../ strategija se oblikuje v komplek- »The Complexities of the Manufacturing
Van Burg idr. (2008) snem procesu, ki vključuje kombi-
nacije načrtnih in nujnih dejanj /.../« Strategy Formation Process in Practice.« In
Str. 1090. ternational Journal of Operations & Production
Management 22 (10): 1090–1111.
»/.../ ta študija je osredotočena na »Creating University Spin-Offs: A Sci-
vzajemno sodelovanje med nujnim
in načrtnim snovanjem in razisku- ence-Based Design Perspective.« Jour
je, kako to sodelovanje deluje /.../« nal of Product Innovation Management 25 (2):
Str. 116. 114–128.
Vuori, Artto in Sallinen »Projekt za investicijo kapitala prika- »Investment Project as an Internal Corpo-
(2012)
zuje tako načrtne kot nujne strateške rate Venture.« International Journal of Project
elemente.« Str. 652. Management 30 (6): 652–662.
Mintzberg Waters (1985) »Načrtovane in vznikajoče strategije
bi lahko bile zasnovane kot dva pola »Of Strategies, Deliberate and Emergent.«
kontinuitete, na katerih so postavljene StrategicManagement Journal 6 (3): 257–272.
resnične strategije.« Str. 257.
Pretorius in Maritz (2011) »/.../ značaj vznikajočih strategij je »Strategy Making: The Approach Mat-
natanko to, da niso nujno načrtovane ters.« Journal of Business Strategy 32 (4): 25–31.
/.../« Str. 25.
»/.../ strategija je lahko rezultat načr- »Deliberate and Emergent Logistics Strate-
Bourlakis in Bourlakis (2001) tovanega in racionalnega procesa ali
gies in Food Retailing: A Case Study of the
drugače modificiran /.../« Str. 189.
Greek Multiple Food Retail Sector.« Supply
Chain Management: An International Journal
6 (4): 189–200.
Fuller-Love in Cooper »/.../ načrtovani nasproti proak- »Deliberate versus Emergent Strategies: A
(2000) tivnim elementom strateškega proce-
sa z /.../« Str. 223. Case Study of Information Technology in
the Post Office.« International Journal of In
formation Management 20 (3): 209–223.
Zap. št. – Dualnost
Avtor, leto Teoretična podpora Vir
»Raziskave predlagajo, da so pomem- »Job Search Behaviors among Afri-
Schaffer in Taylor (2012) bni tako notranji kot zunanji viri sred- can-Americans.« Journal of Managerial Psy
stev /.../« Str. 814. chology 27 (8): 814–828.
Safaei, Banjevic in Jardine »/.../ delovna sila je sestavljena z no- »Bi-Objective Workforce-Constrained
(2011) tranjimi in zunanjimi viri sredstev
/.../« Str. 1005. Maintenance Scheduling: A Case Study.«
Journal of the Operational Research Society 62
(6): 1005–1018.
Tiep (2007) »/.../ med zunanjimi in notranjimi »The Honda Motorcycle Business in the
viri sredstev prej kot s samim sabo
/.../« Str. 298. Vietnamese Emerging Market.« Internation
al Journal of Emerging Markets 2 (3): 298–309.
»/.../ pomen usklajevanja med no- »The Role of Resources: Micro-Firms In-
74 Hermel in Khayat (2011) tranjimi in zunanjimi viri sredstev ternationalization in the French Context.«
za hitro internacionalizacijo /.../« Journal of Small Business and Enterprise Devel
Str. 298. opment 18 (2): 298–310.
2. – Načrtovana nasproti vznikajoča strategija
Barnes (2002) »/.../ strategija se oblikuje v komplek- »The Complexities of the Manufacturing
Van Burg idr. (2008) snem procesu, ki vključuje kombi-
nacije načrtnih in nujnih dejanj /.../« Strategy Formation Process in Practice.« In
Str. 1090. ternational Journal of Operations & Production
Management 22 (10): 1090–1111.
»/.../ ta študija je osredotočena na »Creating University Spin-Offs: A Sci-
vzajemno sodelovanje med nujnim
in načrtnim snovanjem in razisku- ence-Based Design Perspective.« Jour
je, kako to sodelovanje deluje /.../« nal of Product Innovation Management 25 (2):
Str. 116. 114–128.
Vuori, Artto in Sallinen »Projekt za investicijo kapitala prika- »Investment Project as an Internal Corpo-
(2012)
zuje tako načrtne kot nujne strateške rate Venture.« International Journal of Project
elemente.« Str. 652. Management 30 (6): 652–662.
Mintzberg Waters (1985) »Načrtovane in vznikajoče strategije
bi lahko bile zasnovane kot dva pola »Of Strategies, Deliberate and Emergent.«
kontinuitete, na katerih so postavljene StrategicManagement Journal 6 (3): 257–272.
resnične strategije.« Str. 257.
Pretorius in Maritz (2011) »/.../ značaj vznikajočih strategij je »Strategy Making: The Approach Mat-
natanko to, da niso nujno načrtovane ters.« Journal of Business Strategy 32 (4): 25–31.
/.../« Str. 25.
»/.../ strategija je lahko rezultat načr- »Deliberate and Emergent Logistics Strate-
Bourlakis in Bourlakis (2001) tovanega in racionalnega procesa ali
gies in Food Retailing: A Case Study of the
drugače modificiran /.../« Str. 189.
Greek Multiple Food Retail Sector.« Supply
Chain Management: An International Journal
6 (4): 189–200.
Fuller-Love in Cooper »/.../ načrtovani nasproti proak- »Deliberate versus Emergent Strategies: A
(2000) tivnim elementom strateškega proce-
sa z /.../« Str. 223. Case Study of Information Technology in
the Post Office.« International Journal of In
formation Management 20 (3): 209–223.