Page 73 - Stati inu obstati, revija za vprašanja protestantizma, letnik XIII (2017), številka 25, ISSN 1408-8363
P. 73
Gorazd Andrejč

spregledati pomembnost analogij in skupnega kulturnega fonda (ne
le svetopisemskega, temveč tudi postsvetopisemskega), ki si jih delita
judovstvo in krščanstvo: sodobni judovsko-krščanski odnosi se bodo
še naprej izgrajevali tudi na njih.8 Ni pa nam ob tem treba privzeti, da
so ta prizadevanja odvisna od močne historično-teološke doktrine o
kontinuiteti med judovstvom in krščanstvom.

Iz angleščine prevedla Boštjan Kovačič in Nenad Vitorović

VIRI IN LITERATURA

Andrejč, Gorazd. 2012. »Bridging the Gap Between Social and Existential-Mystical In-
terpretations of Schleiermacher’s 'Feeling'«, Religious Studies 48 (3): 377–401.

– – –. 2016. Wittgenstein and Interreligious Disagreement: A Philosophical and Theological
Perspective. New York: Palgrave MacMillan.

Aariel, Yaakov. 2010. »The One and the Many: Unity and Diversity in Protestant Attitu-
des Towards the Jews«. V Studies in Contemporary Jewry 24: The Protestant-Jewish
Conundrum, ur. Jonathan Frankel, 15–45. Oxford: Oxford University Press.

Albrecht, Christian. 1994. Schleiermachers Theorie der Frömmigkeit. Berlin: Walter de
Gruyter.

Blum, Matthias. 2010. »Ich wäre ein Judenfeind?« V Beiträge zur Historischen Bildungsfor­
schung 42: Zum Antijudaismus in Friedrich Schleiermachers Theologie und Pädagogik.
Cologne/Weimar/Wien: Böhlau Verlag.

Bowie, Andrew. 1998. Introduction. V Friedrich Schleiermacher. 1998. Hermeneutics and
Criticism and Other Writings, vii–xxxi, ur. Andrew Bowie. Cambridge: Cambridge
University Press.

Buber, Martin. 1997. Israel and the World: Essays in the Time of Crisis. Syracuse, NY:
Syracuse University Press.

Burrell, David Bakewell. 1993. Freedom and Creation in Three Traditions. Notre Dame,
IN: Notre Dame University Press.

Crouter, Richard. 2005. Friedrich Schleiermacher: Between Enlightement and Romanticism.
Cambridge: Cambridge University Press.

8 Za primera različnih pristopov k judovsko-krščanski teološki komunikaciji, ki oba
priznavata tako »slovnično« razliko kakor tudi pomembne analogije med krščanstvom
in judovstvom, glej Tracy (1990) in Burrell (1993).

71
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78