Page 2 - Management
P. 2

letnik 19 (2024) številka 2    issn 1854-4231

                  49  Poslovni bonton kot ogledalo vrednot gospodarstva, politike, medijev in zasebnega življenja
                      Simona Kustec
                   57  Trgovanje s pravicami do emisij toplogrednih plinov
                      Simona Brezar in Dimitrij Šamšal
                   63  Pomen empatije pri vodenju različnih generacij
                      Klavdija Hribar in Ana Arzenšek
                   71  Odziv izbranih slovenskih podjetnic na stres v času krize, povezane s covidom-19
                      Tina Korošec in Ana Arzenšek

                   79  Novo študijsko leto na UP Fakulteti za management: pot do novih priložnosti in dosežkov
                      Katja Čolnik

                   83  Povabilo k oddaji prispevkov s področja
                      Primož Šterbenc 



                      Spoštovane bralke in bralci,
                      z veseljem sporočam, da je pred nami nova številka strokovne revije Management. V prvem
                      prispevku avtorica preučuje poslovni bonton kot ogledalo vrednot gospodarstva, politi-
                      ke, medijev in zasebnega življenja. Teoretske ugotovitve predhodno izvedenega pregleda
                      strokovne literature povzame v posebnem modelu poslovnega bontona, ki ga v prispevku
                      preveri preko izvedbe preliminarne spletne anketne raziskave, v kateri so anonimno sode-
                      lovali študentje ter predstavniki podjetniških in obrtniških skupin iz obalno-kraške regije.
                      Drugi prispevek obravnava sisteme trgovanja s pravicami za emisije toplogrednih plinov, ki
                      so ključni za zmanjšanje emisij in boj proti podnebnim spremembam. V tretjem prispevku
                      avtorici predstravita rezultate raziskave, ki preučuje pričakovanja glede empatičnih vedenj
                      vodij na vzorcu študentov Fakultete za Management, in analizirata odnos med samozazna-
                      no stopnjo empatičnosti na vzorcu teh študentov ter izražanjem potrebe po empatičnih
                      vedenjih vodij. V četrtem prispevku avtorici predstavita raziskavo, izvedeno v okviru magis-
                      trske naloge, v kateri sta raziskali odzive izbranih slovenskih podjetnic na stres v času krize
                      zaradi pandemije covida-19. V raziskavi sta se osredotočili na miselnost o stresu in ugotav-
                      ljali, kako so se podjetnice spoprijele s stresom v tem obdobju ter kakšne posledice je imela
                      izkušnja stresa v času krize za njihovo osebno in poslovno življenje.
                         V drugem delu revije vas vabim k pregledu in napovedi dogodkov na Fakulteti za mana-
                      gement, kjer nas avtorica seznanja z aktualnimi vsebinami. S pogledom v spomladansko
                      obdobje zaključujemo s posebnim povabilom področnega urednika k pisanju prispevkov,
                      povezanih z izpostavljenim problemom hitrega segrevanja ozračja.
                         Vsem, ki ste pomagali sooblikovati novo številko strokovne revije Management, se prav
                      lepo zahvaljujem. V nastajanju je že naslednja številka revije in ob tej priložnosti vam vabim
                      k sodelovanju ter oddaji strokovnega prispevka.
                                                             Klemen Kavčič, glavni in odgovorni urednik

                      Management | Glavni in odgovorni urednik Klemen Kavčič | Uredniki Daniel Bratina, Tina Bratkovič Kregar,
                      Dušan Gošnik, Mateja Jerman, Suzana Laporšek, Igor Rižnar, Primož Šterbenc in Elizabeta Zirnstein
                      | Lektoriranje Davorin Dukič in Susan Cook | Prelom Primož Orešnik
                      | Ilustracija na naslovnici Nuša Mihalič | Uredništvo Univerza na Primorskem,
                      Fakulteta za management, Izolska vrata 2, 6000Koper
                      | management@fm-kp.si | www.mng.fm-kp.si
                                  https://doi.org/10.26493/1854-4231.19_2
   1   2   3   4   5   6   7