Page 45 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 45
Mentorstvo starejših zaposlenih mladim
skega povezovanja šole z zunanjim vodenjem/usposabljanjem men-
torja in praktikanta;
4. strokovne novosti za predmet najlažje podaja univerzitetna institucija,
toda spreminjanje učiteljevega razmišljanja in stila poučevanja je učin-
kovito ter medgeneracijsko prenosljivo, če je umeščeno v konkretno
institucijo in podprto z aktivno udeležbo;
5. prepuščanje odgovornosti za stalno strokovno izobraževanje, uspo-
sabljanje mladih in medgeneracijsko povezovanje v celoti šolam lahko
potencialno poveča moč ravnateljev in zmanjša vpliv učiteljev.
43
skega povezovanja šole z zunanjim vodenjem/usposabljanjem men-
torja in praktikanta;
4. strokovne novosti za predmet najlažje podaja univerzitetna institucija,
toda spreminjanje učiteljevega razmišljanja in stila poučevanja je učin-
kovito ter medgeneracijsko prenosljivo, če je umeščeno v konkretno
institucijo in podprto z aktivno udeležbo;
5. prepuščanje odgovornosti za stalno strokovno izobraževanje, uspo-
sabljanje mladih in medgeneracijsko povezovanje v celoti šolam lahko
potencialno poveča moč ravnateljev in zmanjša vpliv učiteljev.
43