Page 106 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 106
valvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

Slika 6.22 Oddaja izpitne naloge in povezave do zo om-ovega video posnetka

. . . le zato, ker je bilo to potrebno. 1,9 3,6
. . . ker so bila srečanja koristna. 1,2 3,0

. . . ker bi se brez srečanj težko vsega naučili.
. . . so bila nekoristna

Slika 6.23 zo om-ova srečanja (mnenja študentov)

tarja o reševanju nalogu, zapisal, da lahko videoposnetek zbriše. Če štu-
dent videoposnetka ni zbrisal (ta je bil viden le študentu in prek pove-
zave ter gesla vsem, s katerimi je študent delil podatke – v našem pri-
meru učitelju), se je samodejno zbrisal skladno z nastavitvijo univerzi-
tetnega z o om-ovega računa (v 90 dneh).

Odziv študentov

Pri predmetu Študijski in ikt praktikum je bilo vpisanih 38 študentov,
vendar jih je predmet opravljalo le 31. Vedeti je potrebno, da se neka-
teri študentje v visokošolski študij vpisujejo tudi le zaradi statusa in ni-
majo namena opravljati študijskih obveznosti. Populacijo študentov 1.
letnika tako sestavlja 31 študentov. Anketo o izvedbi predmeta je izpol-
nilo 27 študentov (87,1-odstotni odziv). Študentje so, tako kot je navada
pri predmetih avtorice monografije, svoje odzive oddajali tudi po vsa-
kem zaključenem tednu.

Vprašanja so bila podobna kot v preteklem študijskem letu, do-
dali smo le vprašanja, ki so bila povezana z izvedbo srečanj prek vi-
deokonference. Študentje so strinjanje/nestrinjanje s trditvami glede
zo om-ovega srečanja izražali na štiristopenjski lestvic (1 in 2 = nestri-
njanje, 3 in 4 = strinjanje) (slika 6.23).

106
   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111