Page 101 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 101
i k t praktikum 2020/2021 6.2

Slika 6.15
Podpora študentom

činu dela na daljavo, saj takšen način omogoča fleksibilnost dela, ki je
osrednja prednost študija na daljavo v primerjavi s klasično izvedenim
študijem (Bates 2005, 188–189). Vendar je bilo na u p načrtovano, da
se klasično izvedene ure nadomesti s sinhronim načinom izvedbe in o
tem tudi poroča v univerzitetni informacijski sistem (u n is). Tako smo
predmet izvajali prek videokonferenčnega sistema zo om in na ta način
kombinirali predavanja in vaje. V zo om-u smo za vsak predmet odprli
t. i. spletno predavalnico s ponavljajočimi se (angl. recurring) srečanji,
brez vnaprej določenega datuma in ure (slika 6.16).

Povezavo do predmetne videokonferenčne sobe smo s študenti delili
prek e-učilnice. Takšen pristop je olajšal delo, saj so imeli študentje ve-
dno isto povezavo (le-ta se shrani tudi v z o om-ovi namizni aplikaciji)
(slika 6.17), učitelj pa ima v zo om-ovi nadzorni plošči boljši pregled
nad izvedbami (evidenca prisotnosti – slika 6.18 in evidenca posnetkov
– slika 6.19).

Iz pregleda izvedenih srečanj (Reports | Usage Reports v zo om-u –
slika 6.18) so razvidni predmet (Topic), datum izvedbe in trajanje ter
število udeležencev na srečanju. Polja v poročilu lahko poljubno nasta-
vljamo (slika 6.18 – Toggle columns).

101
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106