Page 107 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 107
t praktikum 2020/2021 6.2
Preglednica 6.3 Primerjava mnenj o gradivih / /
Trditev un vs un
, , ,
E-gradiva so razumljiva. , , ,
E-gradiva so nazorna. , , ,
E-gradiva so podrobna. , , ,
E-gradiva so neuporabna. , , ,
Ne morem se učiti s pomočjo e-gradiv.
zo om-ova srečanja so bila za študente koristna (m = 3,6) in so jim po-
magala pri študiju. Brez njih bi se težko naučili vse, kar je bilo potrebno
(m = 3,0). Posnetki srečanj so bili med študenti zelo dobro sprejeti, saj
so njihovo uporabnost na štiristopenjski lestvici v povprečju ocenili z
oceno 3,4, kar kaže na visoko strinjanje.
Študentje so uporabljali enaka e-gradiva kot tisti leto prej, tako da ne
preseneča, da so bili odzivi primerljivi (preglednica 6.3). Študentje so
strinjanja/nestrinjanja s trditvami podajali na štiristopenjski lestvici.
Oceni 1 in 2 predstavljata nestrinjanje, oceni 3 in 4 pa strinjanje. Kot je
razvidno iz preglednice 6.3, so študentje e-gradiva dobro sprejeli. Zato
ne preseneča zelo visoko strinjanje (m = 3,6) s trditvijo, da bi si podobnih
gradiv želeli tudi pri drugih predmetih, kar je podobno ocenam predho-
dnega leta (u n 19/20: m = 3,7; vs19/20: m = 3,5).
i k t praktikum se je v celoti izvajal po spletu, zato je zanimiva pri-
merjava z izvedbo v preteklem letu, kjer se je predmet za skupino u n
študentov izvajal klasično, za skupino vs študentov pa se je po spletu
predmet izvajal od 4. tedna naprej. Kot je razvidno iz preglednice 6.4,
so u n študentje 2020/2021, kljub celotni izvedbi po spletu, lažje opra-
vili študijske obveznost (m = 3,6) in kljub temu, da smo dodali nekaj
novih nalog, so bile študijske obveznosti zanje manj zahtevne (m = 2,2)
kot za študente študijskega leta 2019/2020. K lažjemu opravljanju na-
log so nedvomno prispevali posnetki razlage snovi, ki so si jih študentje
lahko ogledovali vedno znova. Možnost ponovnega ogleda posnetkov
so pohvalili tudi v prostih komentarjih.
Z načinom izvedbe predmeta so bili študentje zadovoljni. Če izposta-
vimo le en komentar na vprašanje, če bi še kaj povedali:
Izvedbe predmetov v tem času so glede na razmere odlično izpe-
ljane in prilagojene. Pretekle izkušnje z delom na daljavo so bile
veliko bolj neučinkovite in neorganizirane.
107
Preglednica 6.3 Primerjava mnenj o gradivih / /
Trditev un vs un
, , ,
E-gradiva so razumljiva. , , ,
E-gradiva so nazorna. , , ,
E-gradiva so podrobna. , , ,
E-gradiva so neuporabna. , , ,
Ne morem se učiti s pomočjo e-gradiv.
zo om-ova srečanja so bila za študente koristna (m = 3,6) in so jim po-
magala pri študiju. Brez njih bi se težko naučili vse, kar je bilo potrebno
(m = 3,0). Posnetki srečanj so bili med študenti zelo dobro sprejeti, saj
so njihovo uporabnost na štiristopenjski lestvici v povprečju ocenili z
oceno 3,4, kar kaže na visoko strinjanje.
Študentje so uporabljali enaka e-gradiva kot tisti leto prej, tako da ne
preseneča, da so bili odzivi primerljivi (preglednica 6.3). Študentje so
strinjanja/nestrinjanja s trditvami podajali na štiristopenjski lestvici.
Oceni 1 in 2 predstavljata nestrinjanje, oceni 3 in 4 pa strinjanje. Kot je
razvidno iz preglednice 6.3, so študentje e-gradiva dobro sprejeli. Zato
ne preseneča zelo visoko strinjanje (m = 3,6) s trditvijo, da bi si podobnih
gradiv želeli tudi pri drugih predmetih, kar je podobno ocenam predho-
dnega leta (u n 19/20: m = 3,7; vs19/20: m = 3,5).
i k t praktikum se je v celoti izvajal po spletu, zato je zanimiva pri-
merjava z izvedbo v preteklem letu, kjer se je predmet za skupino u n
študentov izvajal klasično, za skupino vs študentov pa se je po spletu
predmet izvajal od 4. tedna naprej. Kot je razvidno iz preglednice 6.4,
so u n študentje 2020/2021, kljub celotni izvedbi po spletu, lažje opra-
vili študijske obveznost (m = 3,6) in kljub temu, da smo dodali nekaj
novih nalog, so bile študijske obveznosti zanje manj zahtevne (m = 2,2)
kot za študente študijskega leta 2019/2020. K lažjemu opravljanju na-
log so nedvomno prispevali posnetki razlage snovi, ki so si jih študentje
lahko ogledovali vedno znova. Možnost ponovnega ogleda posnetkov
so pohvalili tudi v prostih komentarjih.
Z načinom izvedbe predmeta so bili študentje zadovoljni. Če izposta-
vimo le en komentar na vprašanje, če bi še kaj povedali:
Izvedbe predmetov v tem času so glede na razmere odlično izpe-
ljane in prilagojene. Pretekle izkušnje z delom na daljavo so bile
veliko bolj neučinkovite in neorganizirane.
107