Page 110 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 110
valvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
Preglednica 6.5 Primerjava uspešnosti študentov
Program in leto izvedbe () () () () () ()
u n / , , ,
v s / , , ,
u n / , , ,
op ombe Naslovi stolpcev: (1) študentje pri predmetu, (2) pristop k izpitu, (3) delež
pristopa (), 84) opravili v 1. kvartalu, (5) delež uspešnosti (), (6) povprečna ocena
pozitivnih ocen.
nižji. Nižja uspešnost je vezana na obvezno snemanje poteka reševanja;
v letu 2020/2021 namreč nekatere izpitne naloge zaradi manjkajočega
posnetka niso bile ocenjene.
6.4 Poslovna informatika
Uvod
Predmet Poslovna informatika (v s/u n) se je v obeh starih študijskih
programih (vs/u n 2013) izvajal v 1. letniku, pred letom 2013 pa v 2. le-
tniku. Premik v 1. letnik je bil narejen, ker smo želeli študente digitalno
opismeniti in pripraviti za nadaljnji študij. Praksa pa je kasneje poka-
zala, da je razvoj digitalnih spretnosti na začetku študija sicer pametna
odločitev, da pa je za razumevanje vsebin s področja poslovne informa-
tike potrebno poznavanje nekaterih temeljnih vsebin s področja poslov-
nih ved. Zato smo predmet, ob prenovi študijskih programov, razdelili
na dva dela – digitalne spretnosti smo združili s študijskimi veščinami
(Študijski in ikt praktikum), vsebine poslovne informatike pa razširili
z novimi vsebinami in jih umestili med obvezne predmete 2. letnika. V
nastajanju je tudi prenovljena skripta, ki pa zaradi časovne stiske v štu-
dijskem letu 2020/2021 še ni popolnoma zaključena. Delovna različica
skripte je tako kombinacija vsebin starega in prenovljenega predmeta.
Predmet Poslovna informatika (vs/u n 2019) se je tako prvič izvedel
v študijskem letu 2020/2021. Do sedaj je šlo za enega izmed zahtevnej-
ših predmetov, kar je sicer glede na generacijo, ki odrašča in živi s teh-
nologijo, nerazumljivo. Na zahtevnost kaže nizek delež študentov, ki je
študijske obveznosti predmeta opravil že v kvartalu (preglednica 6.6).
Izpitna ocena je bila sestavljena iz ocene tedenskih nalog (30 ), testa
ik t-pismenost¹⁸ (20 ) in dveh kolokvijev (50 ).
Vse izvedbe, predstavljene v preglednici 6.6, je izvajal isti učitelj (av-
¹⁸ Vsebine so se v programu iz leta 2019 prenesle v i k t praktikum.
110
Preglednica 6.5 Primerjava uspešnosti študentov
Program in leto izvedbe () () () () () ()
u n / , , ,
v s / , , ,
u n / , , ,
op ombe Naslovi stolpcev: (1) študentje pri predmetu, (2) pristop k izpitu, (3) delež
pristopa (), 84) opravili v 1. kvartalu, (5) delež uspešnosti (), (6) povprečna ocena
pozitivnih ocen.
nižji. Nižja uspešnost je vezana na obvezno snemanje poteka reševanja;
v letu 2020/2021 namreč nekatere izpitne naloge zaradi manjkajočega
posnetka niso bile ocenjene.
6.4 Poslovna informatika
Uvod
Predmet Poslovna informatika (v s/u n) se je v obeh starih študijskih
programih (vs/u n 2013) izvajal v 1. letniku, pred letom 2013 pa v 2. le-
tniku. Premik v 1. letnik je bil narejen, ker smo želeli študente digitalno
opismeniti in pripraviti za nadaljnji študij. Praksa pa je kasneje poka-
zala, da je razvoj digitalnih spretnosti na začetku študija sicer pametna
odločitev, da pa je za razumevanje vsebin s področja poslovne informa-
tike potrebno poznavanje nekaterih temeljnih vsebin s področja poslov-
nih ved. Zato smo predmet, ob prenovi študijskih programov, razdelili
na dva dela – digitalne spretnosti smo združili s študijskimi veščinami
(Študijski in ikt praktikum), vsebine poslovne informatike pa razširili
z novimi vsebinami in jih umestili med obvezne predmete 2. letnika. V
nastajanju je tudi prenovljena skripta, ki pa zaradi časovne stiske v štu-
dijskem letu 2020/2021 še ni popolnoma zaključena. Delovna različica
skripte je tako kombinacija vsebin starega in prenovljenega predmeta.
Predmet Poslovna informatika (vs/u n 2019) se je tako prvič izvedel
v študijskem letu 2020/2021. Do sedaj je šlo za enega izmed zahtevnej-
ših predmetov, kar je sicer glede na generacijo, ki odrašča in živi s teh-
nologijo, nerazumljivo. Na zahtevnost kaže nizek delež študentov, ki je
študijske obveznosti predmeta opravil že v kvartalu (preglednica 6.6).
Izpitna ocena je bila sestavljena iz ocene tedenskih nalog (30 ), testa
ik t-pismenost¹⁸ (20 ) in dveh kolokvijev (50 ).
Vse izvedbe, predstavljene v preglednici 6.6, je izvajal isti učitelj (av-
¹⁸ Vsebine so se v programu iz leta 2019 prenesle v i k t praktikum.
110