Page 108 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 108
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
Preglednica 6.4 Primerjava mnenj o študijskih obveznostih
Trditev / /
un vs un
,
Izvedba predmeta je bila boljša, kot ste pričakovali. , , ,
Študijske obveznosti so bile obsežne. , , ,
Študijske obveznosti so bile zahtevne. , , ,
,
Preverjanje znanja je bilo skladno z učnim načrtom. , , ,
Predmet je možno opraviti le s sprotnim delom. , ,
Obveznosti ste opravili brez težav. , ,
H komentarju študenta moramo dodati, da smo pri predmetu imeli
študente, ki so se na daljavo šolali zadnje mesece zaključnega letnika
srednje šole. Študente smo vprašali, ali bi se, če bi imeli možnost, šolali
na daljavo. Na petstopenjski lestvici (5 = najvišja ocena) so svoje strinja-
nje ocenili s 3,6, kar je precej več, kot so bili študentje takšnemu načinu
študija naklonjeni leto prej (vs19/20: m = 3,2; u n 19/20: m = 3,1).
Zadovoljstvo študentov s študijem na u p f m je enako kot pri štu-
dentih u n v študijskem letu 2019/2020 (oboji m = 4,3; v s 19/20: m =
3,9).
V študij na u p fm študentje ikt praktikuma 2020/2021 v povprečju
vlagajo 23,4 ure na teden, medtem ko so v študij i k t praktikuma vlo-
žili v povprečju po 10,0 ure na teden. Iz mnenjskih anket izhaja, da so
študentje v opravljanje obveznosti v povprečju vložili 13,8 ure na teden.
Tako kot za študente predhodnega leta smo izračunali ponderirano pov-
prečje, pri tem pa upoštevali število študentov, ki so odgovorili na an-
keto o izvedbi predmeta, ter povprečno število odgovorov v mnenjskih
anketah. Povprečna tedenska obremenitev je bila po mnenju študen-
tov 11,7 ure. Upoštevajoč 7-tedensko izvedbo predmeta to pomeni, da je
povprečni študent v opravljanje študijskih obveznosti vložil 82 ur, kar
je precej več, kot so vložili študentje v študijskem letu 2019/2020. Delo
na daljavo je od študentov torej zahtevalo več dela (slika 6.24), vsaj po
njihovem mnenju, niso pa zaradi tega mnenja, da bi bile študijske ob-
veznosti obsežne ali prezahtevne (preglednica 6.4).
Predmet ikt praktikum za študente u n programa se izvaja takoj ob
vstopu na fakulteto, zaradi česar študentje na začetku porabijo veliko
več časa kot študentje vs programa, za katere se je predmet izvedel šele
v 3. kvartalu, ko so se že dobro seznanili s študentskim načinom dela.
Delo na daljavo očitno zahteva več dela kot delo v klasični učilnici – pri-
merjava v s 2019/2020 od 4. tedna dalje in izvedba u n 2020/2021 na
108
Preglednica 6.4 Primerjava mnenj o študijskih obveznostih
Trditev / /
un vs un
,
Izvedba predmeta je bila boljša, kot ste pričakovali. , , ,
Študijske obveznosti so bile obsežne. , , ,
Študijske obveznosti so bile zahtevne. , , ,
,
Preverjanje znanja je bilo skladno z učnim načrtom. , , ,
Predmet je možno opraviti le s sprotnim delom. , ,
Obveznosti ste opravili brez težav. , ,
H komentarju študenta moramo dodati, da smo pri predmetu imeli
študente, ki so se na daljavo šolali zadnje mesece zaključnega letnika
srednje šole. Študente smo vprašali, ali bi se, če bi imeli možnost, šolali
na daljavo. Na petstopenjski lestvici (5 = najvišja ocena) so svoje strinja-
nje ocenili s 3,6, kar je precej več, kot so bili študentje takšnemu načinu
študija naklonjeni leto prej (vs19/20: m = 3,2; u n 19/20: m = 3,1).
Zadovoljstvo študentov s študijem na u p f m je enako kot pri štu-
dentih u n v študijskem letu 2019/2020 (oboji m = 4,3; v s 19/20: m =
3,9).
V študij na u p fm študentje ikt praktikuma 2020/2021 v povprečju
vlagajo 23,4 ure na teden, medtem ko so v študij i k t praktikuma vlo-
žili v povprečju po 10,0 ure na teden. Iz mnenjskih anket izhaja, da so
študentje v opravljanje obveznosti v povprečju vložili 13,8 ure na teden.
Tako kot za študente predhodnega leta smo izračunali ponderirano pov-
prečje, pri tem pa upoštevali število študentov, ki so odgovorili na an-
keto o izvedbi predmeta, ter povprečno število odgovorov v mnenjskih
anketah. Povprečna tedenska obremenitev je bila po mnenju študen-
tov 11,7 ure. Upoštevajoč 7-tedensko izvedbo predmeta to pomeni, da je
povprečni študent v opravljanje študijskih obveznosti vložil 82 ur, kar
je precej več, kot so vložili študentje v študijskem letu 2019/2020. Delo
na daljavo je od študentov torej zahtevalo več dela (slika 6.24), vsaj po
njihovem mnenju, niso pa zaradi tega mnenja, da bi bile študijske ob-
veznosti obsežne ali prezahtevne (preglednica 6.4).
Predmet ikt praktikum za študente u n programa se izvaja takoj ob
vstopu na fakulteto, zaradi česar študentje na začetku porabijo veliko
več časa kot študentje vs programa, za katere se je predmet izvedel šele
v 3. kvartalu, ko so se že dobro seznanili s študentskim načinom dela.
Delo na daljavo očitno zahteva več dela kot delo v klasični učilnici – pri-
merjava v s 2019/2020 od 4. tedna dalje in izvedba u n 2020/2021 na
108