Page 109 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 109
Primerjava uspešnosti študentov pri i k t praktikumu 6.3
18
16
14
12
10
8
6
4
2
0
1. teden 2. teden 3. teden 4. teden 5. teden 6. teden 7. teden
Slika 6.24 Primerjava tedenske obremenitve študentov (temno u n 2019/2020,
srednje v s 2019/2020, svetlo u n 2020/2021)
sliki 6.24. Zanimivo pa je, da študentje povečan obseg dela ne občutijo
kot breme, kar se kaže tako iz mnenj o obsežnosti in težavnosti študij-
skih obveznosti kot tudi iz prostih komentarjev v anketi o izvedbi pred-
meta. Online izvedba predmeta jim je omogočila prilagodljivejši študij
pa tudi več prostega časa.
V e-učilnici imamo nameščen vtičnik Dedication tool, ki izkazuje čas,
ki so ga študentje preživeli v e-učilnici. Če so študentje u n 2019/2020
e-učilnico uporabljali v povprečju 1.197,67 minut in študentje vs 2019/
2020 1.102,97 minut, je povprečen študent u n programa v študijskem
letu 2020/2021 v e-učilnici preživel kar 2.011,92 minut.
6.3 Primerjava uspešnosti študentov pri i kt praktikumu
Pri uspešnosti presojamo tudi opravljanje izpita na daljavo, ki se izvede
po zaključku izvedbe predmeta (v t. i. kvartalnem izpitnem roku) (pre-
glednica 6.5). V preglednici 6.5 prikazujemo število študentov, ki so so-
delovali pri tedenskih nalogah. Pogoj za pristop k izpitu je bila vsaj po-
lovica doseženih točk pri tedenskih nalogah. K izpitu so tako pristopili
le študentje, ki so izpolnjevali pogoj. Pri vs 2019/2020 in u n 2020/2021
nekateri študentje niso pristopili k izpitu, ker na dan izpita niso mogli
izpolniti tehničnih zahtev. Pri tem naj omenimo, da so se izpiti oprav-
ljali ob tem, ko so bili doma tudi starši in sorojenci ali pa je bilo v štu-
dentski sobi več študentov, čeprav je bilo slednje bolj redko.
Zanimivo je, da bil v programu u n 2020/2021, ko se je predmet v
celoti izvajal na daljavo, večji delež študentov, ki so izpolnili pogoj za
pristop k izpitu (77,4 ), je bil pa delež študentov, ki so opravili izpit,
109
18
16
14
12
10
8
6
4
2
0
1. teden 2. teden 3. teden 4. teden 5. teden 6. teden 7. teden
Slika 6.24 Primerjava tedenske obremenitve študentov (temno u n 2019/2020,
srednje v s 2019/2020, svetlo u n 2020/2021)
sliki 6.24. Zanimivo pa je, da študentje povečan obseg dela ne občutijo
kot breme, kar se kaže tako iz mnenj o obsežnosti in težavnosti študij-
skih obveznosti kot tudi iz prostih komentarjev v anketi o izvedbi pred-
meta. Online izvedba predmeta jim je omogočila prilagodljivejši študij
pa tudi več prostega časa.
V e-učilnici imamo nameščen vtičnik Dedication tool, ki izkazuje čas,
ki so ga študentje preživeli v e-učilnici. Če so študentje u n 2019/2020
e-učilnico uporabljali v povprečju 1.197,67 minut in študentje vs 2019/
2020 1.102,97 minut, je povprečen študent u n programa v študijskem
letu 2020/2021 v e-učilnici preživel kar 2.011,92 minut.
6.3 Primerjava uspešnosti študentov pri i kt praktikumu
Pri uspešnosti presojamo tudi opravljanje izpita na daljavo, ki se izvede
po zaključku izvedbe predmeta (v t. i. kvartalnem izpitnem roku) (pre-
glednica 6.5). V preglednici 6.5 prikazujemo število študentov, ki so so-
delovali pri tedenskih nalogah. Pogoj za pristop k izpitu je bila vsaj po-
lovica doseženih točk pri tedenskih nalogah. K izpitu so tako pristopili
le študentje, ki so izpolnjevali pogoj. Pri vs 2019/2020 in u n 2020/2021
nekateri študentje niso pristopili k izpitu, ker na dan izpita niso mogli
izpolniti tehničnih zahtev. Pri tem naj omenimo, da so se izpiti oprav-
ljali ob tem, ko so bili doma tudi starši in sorojenci ali pa je bilo v štu-
dentski sobi več študentov, čeprav je bilo slednje bolj redko.
Zanimivo je, da bil v programu u n 2020/2021, ko se je predmet v
celoti izvajal na daljavo, večji delež študentov, ki so izpolnili pogoj za
pristop k izpitu (77,4 ), je bil pa delež študentov, ki so opravili izpit,
109