Page 105 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 105
i k t praktikum 2020/2021 6.2
Slika 6.21 Prenos in povezava podatkov prisotnih študentov
točkami. Brez prijave študentov s šolskim z o om-ovim računom bi za
vodenje prisotnosti potrebovali več časa.
Študentje so med z o om-ovimi srečanji opravljali določene naloge, ki
so jih do konca dneva morali oddati v e-učilnico. Študentje, ki se video-
konferenčnega srečanja niso mogli udeležiti, so si lahko tekom dneva
ogledali posnetek srečanja in naloge oddali do polnoči. S takšnim pri-
stopom smo kljub sinhroni izvedbi uvedli nekoliko fleksibilnosti. Vedeti
moramo, da so od doma delali tudi starši in mlajši sorojenci in je bilo,
glede na domače prostorske zmožnosti, nekaterim težko zagotoviti pri-
sotnost ob točno določenem času.
Preverjanje digitalnih spretnosti na daljavo
Preverjanje znanja je potekalo na nekoliko spremenjen način, kot smo
ga razvili v prvem valu epidemije. Sprememba je vezana na pridobitev
z o om-ovih licenc za študente. Ti so lahko sedaj z o om uporabljali ne-
omejeno dolgo. Srečanja so lahko snemali, posnetke pa, po izbiri, shra-
njevali na oblak ali svoj računalnik. Tako ni bilo več potrebe po razdelje-
vanju izpita na dva dela in smo izpit izvedli tako kot pri klasični izvedbi,
v enem delu. Študentje so, tako kot v prvem valu, prišli v e-učilnico,
se vključili v Klepet ter počakali na začetek izpita. Izpitno nalogo so,
tako kot v prvem valu, prevzeli v e-učilnici, zo om-ovo srečanje pa iz-
vedli s svojim šolskim z o om-ovim računom. Študentje so snemali na
zo om-ov oblak in nato povezavo delili prek Naloge v e-učilnici (slika
6.22). Učitelj je nalogo ocenil in študentu v komentarju, poleg komen-
105
Slika 6.21 Prenos in povezava podatkov prisotnih študentov
točkami. Brez prijave študentov s šolskim z o om-ovim računom bi za
vodenje prisotnosti potrebovali več časa.
Študentje so med z o om-ovimi srečanji opravljali določene naloge, ki
so jih do konca dneva morali oddati v e-učilnico. Študentje, ki se video-
konferenčnega srečanja niso mogli udeležiti, so si lahko tekom dneva
ogledali posnetek srečanja in naloge oddali do polnoči. S takšnim pri-
stopom smo kljub sinhroni izvedbi uvedli nekoliko fleksibilnosti. Vedeti
moramo, da so od doma delali tudi starši in mlajši sorojenci in je bilo,
glede na domače prostorske zmožnosti, nekaterim težko zagotoviti pri-
sotnost ob točno določenem času.
Preverjanje digitalnih spretnosti na daljavo
Preverjanje znanja je potekalo na nekoliko spremenjen način, kot smo
ga razvili v prvem valu epidemije. Sprememba je vezana na pridobitev
z o om-ovih licenc za študente. Ti so lahko sedaj z o om uporabljali ne-
omejeno dolgo. Srečanja so lahko snemali, posnetke pa, po izbiri, shra-
njevali na oblak ali svoj računalnik. Tako ni bilo več potrebe po razdelje-
vanju izpita na dva dela in smo izpit izvedli tako kot pri klasični izvedbi,
v enem delu. Študentje so, tako kot v prvem valu, prišli v e-učilnico,
se vključili v Klepet ter počakali na začetek izpita. Izpitno nalogo so,
tako kot v prvem valu, prevzeli v e-učilnici, zo om-ovo srečanje pa iz-
vedli s svojim šolskim z o om-ovim računom. Študentje so snemali na
zo om-ov oblak in nato povezavo delili prek Naloge v e-učilnici (slika
6.22). Učitelj je nalogo ocenil in študentu v komentarju, poleg komen-
105