Page 112 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 112
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

Slika 6.26
Primer
tedenske ureditve
predmeta

davanja izvedejo prek videokonferenčnega sistema z o o m, in presoje
ter izkušenj izvajalke predmeta v zvezi z izvedbo pedagoškega procesa
na daljavo.

Vsebine predmeta so bile razdeljene na sedem vsebinskih sklopov
(tem/tednov). Naslovi tem in datumi vseh srečanj so bili objavljeni vna-
prej, medtem ko so se gradiva in tedenska navodila ter obveznosti štu-
dentov odpirali sproti.¹⁹ Predmet je bil zasnovan na način, da so študen-
tje s sprotnim delom opravili vse študijske obveznosti. Končna ocena
je bila sestavljena iz ocene tedenskih (domačih) nalog (30 ), aktivne
prisotnosti na zo om-ovih srečanjih (20 ) in ocene dveh kolokvijev
(50 ).

Sinhrona izvedba kontaktnih ur (predavanja)
Teden se je začel s predavanjem prek z o om-a. Lanskoletne osebne iz-
kušnje izvajalke predmeta pa tudi izkušnje drugih učiteljev z uporabo
videokonferenc – pasivnost udeležencev, opravljanje drugih dejavnosti
med predavanji, fizična odsotnost študenta itn. – so narekovale uvedbo
t. i. aktivne udeležbe, ki je vplivala tudi na končno oceno predmeta. Ni
bilo dovolj, da so se študentje vključili v z o om. Predavanju so morali

¹⁹ Vsebine za prihodnji teden so se odprle v soboto ali v nedeljo, medtem ko se je teden
začel s ponedeljkom.

112
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117