Page 116 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 116
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
Slika 6.29 Vabilo k aktivnemu odmoru v e-učilnici u p f m
se zavedali posledic, ki jih mladim prinaša odsotnost fizičnih sti-
kov.
• Srečanje smo zaključili z obvezno vključitvijo kamer in mikrofona
in željami po preživljanju lepega preostanka dneva in skrbi za
zdravje. Skrb za zdravje je bila na prvem mestu, zato smo študente
na vsakem srečanju na to tudi opomnili, ne samo na upoštevanje
priporočil stroke glede varovanja v času epidemije. Spodbujali smo
jih k skrbi za lastno zdravje in gibanje. V ta namen smo na prvo
stran e-učilnice dali tudi povezavo do aktivnega odmora, ki so ga v
okviru projekta Star-Vital²¹ pripravljali na u p fvz (slika 6.29).
Asinhrona izvedba kontaktnih ur (vaje)
Za izvedbo vaj smo pripravili naloge, ki so bile povezane s tedensko
temo. Študentje so tedenske naloge reševali prek e-učilnice ali Googlo-
vih dokumentov. Glede na veliko število ur, ki naj bi se izvajale prek
zo om-a, smo jim ponudili alternativo – skupinske naloge lahko delajo
prek študentskih z o om-ovih srečanj, sinhrono, ali pa jih opravijo asin-
hrono do konca tekočega tedna. Glede na to, da so naloge potekale na
način, ki je omogočal spremljanje nastanka naloge, je izvajalka pred-
meta naloge sproti pregledovala in študente usmerjala k pripravi na-
log skladno z navodili. Na ta način so študentje že med izvedbo dobili
povratno informacijo, so jo pa vsi dobili tudi ob oddaji in oceni naloge.
Ne samo da je pravočasna povratna informacija učitelja ključna za uspe-
²¹ Glej https://www.star-vital.si/.
116
Slika 6.29 Vabilo k aktivnemu odmoru v e-učilnici u p f m
se zavedali posledic, ki jih mladim prinaša odsotnost fizičnih sti-
kov.
• Srečanje smo zaključili z obvezno vključitvijo kamer in mikrofona
in željami po preživljanju lepega preostanka dneva in skrbi za
zdravje. Skrb za zdravje je bila na prvem mestu, zato smo študente
na vsakem srečanju na to tudi opomnili, ne samo na upoštevanje
priporočil stroke glede varovanja v času epidemije. Spodbujali smo
jih k skrbi za lastno zdravje in gibanje. V ta namen smo na prvo
stran e-učilnice dali tudi povezavo do aktivnega odmora, ki so ga v
okviru projekta Star-Vital²¹ pripravljali na u p fvz (slika 6.29).
Asinhrona izvedba kontaktnih ur (vaje)
Za izvedbo vaj smo pripravili naloge, ki so bile povezane s tedensko
temo. Študentje so tedenske naloge reševali prek e-učilnice ali Googlo-
vih dokumentov. Glede na veliko število ur, ki naj bi se izvajale prek
zo om-a, smo jim ponudili alternativo – skupinske naloge lahko delajo
prek študentskih z o om-ovih srečanj, sinhrono, ali pa jih opravijo asin-
hrono do konca tekočega tedna. Glede na to, da so naloge potekale na
način, ki je omogočal spremljanje nastanka naloge, je izvajalka pred-
meta naloge sproti pregledovala in študente usmerjala k pripravi na-
log skladno z navodili. Na ta način so študentje že med izvedbo dobili
povratno informacijo, so jo pa vsi dobili tudi ob oddaji in oceni naloge.
Ne samo da je pravočasna povratna informacija učitelja ključna za uspe-
²¹ Glej https://www.star-vital.si/.
116