Page 113 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 113
Poslovna informatika 6.4

Slika 6.27
Prednastavljene
skupine za skupinsko
delo v zo om-u

slediti na način, da so pisali zapiske. Le-ti so morali biti, razen izjem,
napisani na roko, saj raziskave dajejo prednost tako pisanim zapiskom
pred zapiski na računalniku (Mueller in Oppenheimer 2014). Študentje
so po predavanju zapiske v obliki slike, pretvorjene v p df dokument
(dodatna vaja z različnimi formati datotek), oddali v e-učilnico. Med
predavanjem smo študente razvrstili v skupine, ki so jih oblikovali na
začetku izvedbe predmeta v e-učilnici. Seznam skupin in razporeditev
študentov po skupinah smo naložili v z o o m, tako da je vsakokratno
odpiranje skupinskega dela (z o om-ova zmogljivost Breakout rooms)
študente samo razporedilo v vedno iste skupine. Takšna vnaprejšnja na-
ložitev skupin²⁰ in članov skupine (slika 6.27) je izvedljiva le, če se štu-
dentje v zo om prijavljajo prek vedno istih e-poštnih računov. V našem
primeru so bili to z o om-ovi študentski računi in določitev, da je le tak-
šna prijava sprejemljiva. Študenta, ki se ni pravilno prijavil, z o om ni
spustil v spletno predavalnico.

V ločenih skupinah so študentje opravljali različne naloge, povezane
s predstavljeno snovjo. Na ta način smo skušali teorijo čim bolj pove-
zati s prakso, predvsem pa študentom, ki so bili med seboj oddaljeni,

²⁰ Prednaložitev poteka prek datoteke cs v, kjer sta dva stolpca: Pre-assign Room Name
in E-mail Adress. V prvi stolpec vnesemo ime skupine, v drugem so pa e-poštni naslovi
udeležencev (študentov). Seveda se mora študent prijaviti z e-poštnim naslovom, ki je
povezan s skupino, sicer ga sistem ne bo samodejno razvrstil.

113
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118