Page 114 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 114
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
Slika 6.28 Skupinsko delo v ločenih skupinah
omogočiti več medsebojne komunikacije. Pri predmetu u n je bilo npr.
33 študentov in nemogoče bi bilo, da bi med seboj razpravljali. Tako
je diskusija potekala v skupinah, ki so jih tvorili štirje študentje. Za-
radi neparnega in s številom štiri nedeljivega števila študentov je bilo v
eni skupini izjemoma pet študentov. Delo študentov v skupinah je bilo
podprto z Googlovimi dokumenti, v katere so zapisovali rešitve naloge,
svoje ugotovitve ali zaključke diskusije. Na začetku se je izvajalka pred-
meta premikala iz sobe v sobo, kasneje pa je njihovo delo raje spremljala
prek Googlovih dokumentov. V brskalniku je odprla deset zavihkov z
dokumenti vseh skupin in delo po skupinah pregledovala s pomikom
od zavihka do zavihka. V kolikor je opazila, da skupina ni aktivna, je
vstopila v videokonferenčno sobo skupine in preverila, ali so kakšne te-
žave v razumevanju zadolžitev. Študentje so jo lahko v vsakem trenutku
tudi poklicali na pomoč. Zmogljivost dela v ločenih skupinah je nedvo-
mno nadvse uporabna zmogljivost videokonferenčnega sistema z o om
pri sinhronem delu na daljavo, ki je navdušila učitelje in študente.
Predstavitev vsebin predmeta smo posneli, povezavo do posnetka pa
prek e-učilnice delili s študenti. Posnetek je bil na razpolago do konca
delovnega tedna, tako da so si ga študentje lahko kasneje ponovno ogle-
dali. Študentje so za aktivno udeležbo na srečanju morali do 20:00 is-
tega dne oddati sliko zapiskov in kopijo nalog (prenos Googlovega do-
kumenta na računalnik in oddaja v predvidenem formatu), ki so jih v
skupini delali na Googlovem dokumentu. Študentje, ki se zaradi različ-
nih vzrokov niso mogli udeležiti dopoldanskega predavanja, so si pre-
davanje lahko ogledali kasneje, vmes izdelali zapiske in sliko zapiskov
oddali v e-učilnico. Študentje so za aktivno prisotnost prejeli do 2 točki.
V kolikor se predavanja niso udeležili, so pa zapiske pripravili ob ogledu
posnetka predavanja, so prejeli 1,5 točke.
Pri izvedbi srečanj prek z o om-a lahko izluščimo nekaj koristnih pri-
poročil:
114
Slika 6.28 Skupinsko delo v ločenih skupinah
omogočiti več medsebojne komunikacije. Pri predmetu u n je bilo npr.
33 študentov in nemogoče bi bilo, da bi med seboj razpravljali. Tako
je diskusija potekala v skupinah, ki so jih tvorili štirje študentje. Za-
radi neparnega in s številom štiri nedeljivega števila študentov je bilo v
eni skupini izjemoma pet študentov. Delo študentov v skupinah je bilo
podprto z Googlovimi dokumenti, v katere so zapisovali rešitve naloge,
svoje ugotovitve ali zaključke diskusije. Na začetku se je izvajalka pred-
meta premikala iz sobe v sobo, kasneje pa je njihovo delo raje spremljala
prek Googlovih dokumentov. V brskalniku je odprla deset zavihkov z
dokumenti vseh skupin in delo po skupinah pregledovala s pomikom
od zavihka do zavihka. V kolikor je opazila, da skupina ni aktivna, je
vstopila v videokonferenčno sobo skupine in preverila, ali so kakšne te-
žave v razumevanju zadolžitev. Študentje so jo lahko v vsakem trenutku
tudi poklicali na pomoč. Zmogljivost dela v ločenih skupinah je nedvo-
mno nadvse uporabna zmogljivost videokonferenčnega sistema z o om
pri sinhronem delu na daljavo, ki je navdušila učitelje in študente.
Predstavitev vsebin predmeta smo posneli, povezavo do posnetka pa
prek e-učilnice delili s študenti. Posnetek je bil na razpolago do konca
delovnega tedna, tako da so si ga študentje lahko kasneje ponovno ogle-
dali. Študentje so za aktivno udeležbo na srečanju morali do 20:00 is-
tega dne oddati sliko zapiskov in kopijo nalog (prenos Googlovega do-
kumenta na računalnik in oddaja v predvidenem formatu), ki so jih v
skupini delali na Googlovem dokumentu. Študentje, ki se zaradi različ-
nih vzrokov niso mogli udeležiti dopoldanskega predavanja, so si pre-
davanje lahko ogledali kasneje, vmes izdelali zapiske in sliko zapiskov
oddali v e-učilnico. Študentje so za aktivno prisotnost prejeli do 2 točki.
V kolikor se predavanja niso udeležili, so pa zapiske pripravili ob ogledu
posnetka predavanja, so prejeli 1,5 točke.
Pri izvedbi srečanj prek z o om-a lahko izluščimo nekaj koristnih pri-
poročil:
114