Page 121 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 121
Poslovna informatika 6.4
Preglednica 6.7 Uspešnost študentov Poslovne informatike (2020/2021)
Študijski program () () () () () ()
Univerzitetni , ,
Visokošolski , ,
op ombe Naslovi stolpcev: (1) seznam – š i s (vključuje tudi študente, ki se ne vklju-
čijo v redno izvedbo – nimajo namena opravljati izpita, pavzirajo ali pa so še starega
programa in morajo za priznanje izpita opraviti obveznosti izven redne izvedbe), (2)
število študentov, (3) pristop na 2. kolokvij, (4) delež pristopov (), (5) število pozitiv-
nih, (6) delež uspešnosti ().
tek pomaga študentu v primeru, da bi prišlo do prekinitve z o om-a na
računalniku, na katerem poteka reševanje izpita, na drugi strani pa štu-
dent dokaže, da je izpit reševal brez tuje pomoči, kar je pogoj za verodo-
stojnost izpita. Prek videoposnetka se izvede tudi preverjanje identitete
študentov. Preverjanje identitete na začetku izpita je časovno zamudno,
zato jo pri izpitih iz Poslovne informatike preverjamo na koncu, prek
študentovega videoposnetka. Po vpisu ocene učitelj študenta prek e-
učilnice obvesti o doseženi oceni in ga usmeri v brisanje videoposnetka,
saj le-ta ni več potreben.
Odziv študentov
Predmet Poslovna informatika se je za redne študente u n programa iz-
vedel v 2. kvartalu, za študente vs programa pa v 3. kvartalu. Študente
v e-učilnico vnesemo na osnovi seznama študentov iz š i s-a (pregled-
nica 6.7). Na seznamu študentov so tudi tisti, ki pavzirajo ali pa pred-
meta ne želijo opravljati v tekočem kvartalu. Takšne študente po pred-
hodnem večkratnem obveščanju konec drugega tedna izvedbe izklju-
čimo iz predmeta. Tako v predmetu ostanejo le študentje, navedeni v
stolpcu »Število študentov« v preglednici 6.7. Kot smo omenili, so štu-
dentje tedensko aktivno sodelovali pri z o om-ovih predavanjih, poleg
tega pa še tedensko opravljali različne skupinske in individualne naloge.
Na oba kolokvija so lahko pristopili le tisti, ki so pri tedenskih nalogah
dosegli vsaj 50 možnih točk. Na vs programu je bilo takšnih 90,1 ,
na u n programu pa 84,4. So pa vsi študentje u n programa, ki so imeli
pravico pristopa k 2. kolokviju, tega tudi opravili, s tem pa tudi vse ob-
veznosti predmeta. Na v s programu je bila uspešnost nekoliko nižja
(90 ), vendar še vedno veliko višja od uspešnosti predhodnih izvedb
predmeta (preglednica 6.6). Uspešnost je bila presenečenje tudi za izva-
jalko predmeta. Namensko smo pripravili primerjavo izvedb iste izva-
121
Preglednica 6.7 Uspešnost študentov Poslovne informatike (2020/2021)
Študijski program () () () () () ()
Univerzitetni , ,
Visokošolski , ,
op ombe Naslovi stolpcev: (1) seznam – š i s (vključuje tudi študente, ki se ne vklju-
čijo v redno izvedbo – nimajo namena opravljati izpita, pavzirajo ali pa so še starega
programa in morajo za priznanje izpita opraviti obveznosti izven redne izvedbe), (2)
število študentov, (3) pristop na 2. kolokvij, (4) delež pristopov (), (5) število pozitiv-
nih, (6) delež uspešnosti ().
tek pomaga študentu v primeru, da bi prišlo do prekinitve z o om-a na
računalniku, na katerem poteka reševanje izpita, na drugi strani pa štu-
dent dokaže, da je izpit reševal brez tuje pomoči, kar je pogoj za verodo-
stojnost izpita. Prek videoposnetka se izvede tudi preverjanje identitete
študentov. Preverjanje identitete na začetku izpita je časovno zamudno,
zato jo pri izpitih iz Poslovne informatike preverjamo na koncu, prek
študentovega videoposnetka. Po vpisu ocene učitelj študenta prek e-
učilnice obvesti o doseženi oceni in ga usmeri v brisanje videoposnetka,
saj le-ta ni več potreben.
Odziv študentov
Predmet Poslovna informatika se je za redne študente u n programa iz-
vedel v 2. kvartalu, za študente vs programa pa v 3. kvartalu. Študente
v e-učilnico vnesemo na osnovi seznama študentov iz š i s-a (pregled-
nica 6.7). Na seznamu študentov so tudi tisti, ki pavzirajo ali pa pred-
meta ne želijo opravljati v tekočem kvartalu. Takšne študente po pred-
hodnem večkratnem obveščanju konec drugega tedna izvedbe izklju-
čimo iz predmeta. Tako v predmetu ostanejo le študentje, navedeni v
stolpcu »Število študentov« v preglednici 6.7. Kot smo omenili, so štu-
dentje tedensko aktivno sodelovali pri z o om-ovih predavanjih, poleg
tega pa še tedensko opravljali različne skupinske in individualne naloge.
Na oba kolokvija so lahko pristopili le tisti, ki so pri tedenskih nalogah
dosegli vsaj 50 možnih točk. Na vs programu je bilo takšnih 90,1 ,
na u n programu pa 84,4. So pa vsi študentje u n programa, ki so imeli
pravico pristopa k 2. kolokviju, tega tudi opravili, s tem pa tudi vse ob-
veznosti predmeta. Na v s programu je bila uspešnost nekoliko nižja
(90 ), vendar še vedno veliko višja od uspešnosti predhodnih izvedb
predmeta (preglednica 6.6). Uspešnost je bila presenečenje tudi za izva-
jalko predmeta. Namensko smo pripravili primerjavo izvedb iste izva-
121