Page 123 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 123
lovna informatika 6.4

Preglednica 6.10 Primerjava mnenj o gradivih un vs
, ,
Trditev , ,
Gradiva so razumljiva. , ,
Gradiva so nazorna. , ,
Dodatna gradiva so bila uporabna. , ,
Gradiva ste natistnili.
Gradiva ste uporabljali na telefonu. vs
,
Preglednica 6.11 Primernost študijskih obveznosti un ,
, ,
Trditev , ,
zo om – pisanje zapiskov predavanj , ,
zo om – delo v ločenih skupinah , ,
E-testi v e-učilnici , ,
Sodelovalno delo prek foruma v e-učilnici ,
Sodelovalno delo prek Googlovih dokumentov ,
Izdelava spletne strani
Tedenske skupinske naloge

katerih večji del je bil prenovljen (preglednica 6.10).
Gradiva (skripta) so bila objavljena v obliki formata pdf, vsak teden

le vsebina teme tedna. Študentje u n programa so si gradiva natisnili
(m = 3,1), medtem ko je bilo tiskanja med študenti vs programa veliko
manj (m = 2,6). Razlika med obema skupinama je še pri načinu uporabe
gradiv – dostop do gradiv prek telefona. Tretjina študentov (34,6 ) vs
programa je gradiva uporabljala na mobilnih (pametnih) telefonih. V
skupini u n študentov sta takšna študenta le dva. So bila pa gradiva ra-
zumljiva in nazorna (M ≥ 3,5) (preglednica 6.10).

Z anketo smo preverili primernost različnih obveznosti, ki so jih štu-
dentje opravljali tedensko. Presoja je potekala na že predstavljeni štiri-
stopenjski lestvici. Študentje so vse tedenske obveznosti dobro sprejeli
in ocenili, da so bile vse primerne (M ≥ 3,0) (preglednica 6.11).

Čeprav so bile študijske obveznosti zahtevne (m = 3,0) in obsežne
(mu n = 3,2 in m vs = 3,4), so jih študentje opravili brez težav (mu n =
3,3 in m vs = 3,4). K temu so nedvomno prispevali razumljiva navodila
(m u n = 3,4 in m v s = 3,5) in jasna predstavitev študijskih obveznosti
(mu n = 3,7 in m vs = 3,8) (preglednica 6.12).

Med cilji predmeta je med drugim zapisano, da bodo študentje iz-
boljšali uporabo i k t in razvili zavedanje o izzivih, povezanih z njeno
uporabo, kar smo vključili tudi v anketo o izvedbi predmeta (pregled-

123
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128