Page 124 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 124
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

Preglednica 6.12 Zahtevnost študijskih obveznosti un vs
, ,
Trditev , ,
Obveznosti so bile jasno predstavljene. , ,
Izvedba predmeta je bila boljša, kot ste pričakovali. , ,
Študijske obveznosti so bile obsežne. , ,
Študijske obveznosti so bile zahtevne. , ,
Tedenska navodila so bila razumljiva. , ,
Preverjanje znanja je bilo skladno z učnim načrtom. , ,
Predmet je možno opraviti le s sprotnim delom.
Obveznosti ste opravili brez težav.

Preglednica 6.13 Uporaba i k t in zavedanje izzivov njene uporabe

Trditev un vs
,
Izboljšali ste sposobnosti uporabe i k t na splošno , ,
,
Povečali ste zavedanje o možnosti uporabe i k t pri vsakod. delu. ,

Povečali ste zavedanje o nevarnostih uporabe i k t ,

nica 6.13). Študentje u n programa so bolj izboljšali svoje sposobnosti
uporabe i k t na splošno (m u n = 3,7, m v s = 3,5) kot tudi zavedanje o
možnostih uporabe ik t v vsakodnevnem življenju in delu (mu n = 3,7,
mvs = 3,6). Porast ikt-spretnosti je skladen s tem, kar ugotavljamo že
pri ikt praktikumu – študentje, ki prihajajo iz gimnazijskih programov
(izjema je program ekonomske gimnazije), imajo ob vstopu na fakulteto
slabše razvite sposobnosti uporabe ik t kot vrstniki iz strokovnih pro-
gramov, predvsem ekonomske smeri. Se pa te spretnosti tekom študija
razvijejo in ob zaključku študija razlik ni ali naj bi jih ne bilo več.

Študentje v s programa so bolj naklonjeni študiju online (m = 3,9)
od študentov u n programa (m = 3,2). Študentje (obeh programov) so s
študijem na u p fm zadovoljni – na petstopenjski lestvici so svoje zado-
voljstvo ocenili z oceno 4,4.

Študentje se vsako leto pritožujejo nad skupinskim delom, pri kate-
rem je ocena odvisna od sodelovanja skupine in aktivnosti posameznih
članov. Zato aktivnosti načrtujemo tako, da ima delež skupinskih nalog,
kljub potrebam po skupinskem delu in sodelovanju (pričakovane kom-
petence študijskega programa), v končni oceni predmeta manjši delež
(19 ) in je končna ocena odvisna predvsem od dela posameznega štu-
denta (modri odtenki na sliki 6.33).

Tudi pri Poslovni informatiki spremljamo obremenitev študentov –
sproti vsak teden in na koncu izvedbe predmeta. Na sliki 6.34 prikazu-

124
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129