Page 126 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 126
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

20
18
16
14
12
10
8
6
4
2
0

1. teden 2. teden 3. teden 4. teden 5. teden 6. teden 7. teden
Slika 6.34 Primerjava tedenske obremenitve študentov (temno u n, svetlo v s)

Preglednica 6.14 E-izpiti – mnenja študentov u n (n = ) v s (n = )
 
Kategorija 
E-izpit je primeren  
E-izpit ni primeren 
Tehnične izzivi 
Verodostojnost izpita
Drugo

preglednici pa prešteli komentarje posamezne kategorije (preglednica
6.14). Pri tehničnih težavah so zajete težave, s katerimi so se študentje
srečali ali pa so jih le omenili kot izziv, na katerega je potrebno računati.
Bistvenih razlik med skupinami študentov ni.

Glede primernosti izvedbe izpita so študentje izpostavili, da je takšen
način preverjanja znanja celo boljši od ustnih izpitov, kakršne so imeli
pri nekaterih drugih predmetih. Pri e-izpitu iz Poslovne informatike so
izpit opravljali sočasno in pod istimi pogoji. Študentje so odgovarjali na
ista vprašanja, in kot so napisali, je bil takšen izpit še »najboljši pribli-
žek dejanskemu izpitu«. Eden je izpostavil tudi prednost dopolnjevanja
in popravljanja že napisanih odgovorov, kar je pri klasičnih izpitih ote-
ženo.

Kot negativen komentarj glede e-izpitov je en študent izpostavil bo-
jazen, da takšen način izvedbe izpita predstavlja možnost vdora v zaseb-
nost. Podrobnosti niso navedene, tako da ne vemo, kaj je imel v mislih.
Ostala dva mnenja o neprimernosti izražata osebno nenaklonjenost ta-
kšnemu načinu izvedbe izpita.

126
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131